Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

tralalalalala

Επαιξα κιθαρα πριν.Ηταν ομορφα.Ενιωσα ευχαριστα..Ενιωσα βασικα.Κατι μεσα.Στην καρδια μου,στο στομαχι μου.Σφιξιμο, συναισθημα που θελει να βγει.Δεν ξερω..
Καπως ετσι νιωθω κι οταν χορευω..Μονο λιγο πιο εντονα.Και πιο εκστατικα!Σαν να εχω παρει ναρκωτικα ενα πραγμα..Αλλα απο αυτα που σε ανεβαζουν.Οχι οτι εχω παρει ποτε ναρκωτικα.Δηλαδη, θελω να πω, δεν ξερω πως ειναι αμα καποιος παρει χαπια εκσταση κλπ.Αλλα νομιζω θα ειναι καπως ετσι.Οπως δηλαδη νιωθω οταν χορευω.Και αναρωτιεμαι.Μηπως αυτο ειναι που θελω να κανω στην ζωη μου πραγματι.Ασχετα με το αν ειμαι καλη ή ταλαντουχα.Δεν μιλαω για τις δυνατοτητες μου.Αυτες κατα πασα πιθανοτητα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.Ομως μιλαω για τα θελω μου.Για την αναγκη μου να εκφραζομαι καπως ετσι.Μουσικα ή χορευτικα.Χορευτικα ή μουσικα.Και με γεμιζει θλιψη οταν σκεφτομαι οτι μπορει να μην μπορεσω ποτε να κανω πιο σοβαρα αυτα που αγαπω.Θλιψη ειπα; Μπορει και οχι τελικα.Σκεφτομαι πως ισως αυτη ειναι η ομορφια του να θελεις πραγματα.Στο οτι αυτα καμια φορα δεν γινονται.Και αλλαζουν..Και τα αλλαζεις..Για να γινονται αυτα που θελεις..Αυτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: