Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

.κοτοπουλο.

Ο καφες κρυωσε οση ωρα παλευα να μαγειρεψω.Τον ξεχασα.Τον ειχα φτιαξει και μεσα σε μια καινουρια κουπα που μου χαρισαν τη Δευτερα στα Starbucks..Λοιπον, εμενα τα Starbucks δεν μου αρεσουν και πολυ..Αν εξαιρεσεις το υπεροχο τσιζ κεικ τους..Ομως τη Δευτερα πηγα για ενα τσαι, και μου χαρισαν αυτη την οχι και τοσο ομορφη κουπα, που παραδοξως μου αρεσει παρα παρα πολυ!...Κλεινω την παρενθεση.Ειχα φτιαξει τον καφε μου σ'αυτη την ομορφη κουπα κι ο βλακας κρυωσε και δεν τον ηπια εν τελει..Κριμα..
Σημερα ειναι ομορφη μερα.Εχει ηλιο.Και ανεση.Λιγες μερες εχουν ανεση..Η σημερινη εχει αρκετη!
Εντζοι!
Η αδερφη μου ειναι γαματη τυπισα τελικα!Μπορει και να το εχω ξαναπει, αλλα η μεγαλοσυνη της δεν περιγραφεται!Ασχετο..Αλλα εχει να κανει με την ανεση της μερας..Συνειρμικα.Εντελως.
Επειδη εχει ησυχια σπιτι.Λειπουν ολοι.Και η Ελενη.Αλλα η Ελενη ειναι γαματη και δεν με ενοχλει κι εδω να ειναι..Ετσι καπως πηγαινε ο συνειρμος αλλα τον εχασα στην πορεια..
Το παθαινω αυτο καμια φορα..Χανω τους συνειρμους.Αλλα θαρρω πως γι' αυτο ειναι οι συνειρμοι.Για να τους βρισκεις και να τους χανεις οποτε γουσταρεις!Λατρευω τις στιγμες που κανω συνειρμους και λεω φωναχτα μονο την τελευταια σκεψη.Και ο συνομιλητης κοιταει σαν χαζος.Γιατι δεν καταλαβαινει απλως..Προφανως..
Χαζομαριτσες.Ομορφες.Τις απαιτει η μερα που εχει ανεση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: