Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Ενας αντρας και μια γυναικα στο κρεβατι στις 10 το βραδυ

/* ενιωσα κατι οτα διαβασα αυτο το ποιημα του Μπουκοφσκι..Γι αυτο το παραθετω εδω*/


Νιωθω σαν κουτι σαρδελες,ειπε
Νιωθω σαν τσιροτο, ειπα
Νιωθω σαν σαντουιτς με τονο, ειπε
Νιωθω σαν φετα τοματα , ειπα
Νιωθω σαν να 'ρχεται βροχη , ειπε
Νιωθω σαν να 'χει σταματησει το ρολοι , ειπα
Νιωθω σαν να 'ναι ξεκλειδωτη η πορτα , ειπε
Νιωθω σαν να προκειται να εισελθει κανενας ελεφαντας, ειπα
Νιωθω σαν να πρεπει να πληρωσουμε το νοικι, ειπε
Νιωθω σαν να πρεπει να βρουμε καμια δουλεια,ειπα
Νιωθω σαν να πρεπει να βρεις καμια δουλεια , ειπε

Νιωθω πως πρεπει να δουλεψω, ειπα

Νιωθω σαν να μη νοιαζεσαι για μενα , ειπε
Νιωθω σαν να πρεπει να κανουμε ερωτα , ειπα
Νιωθω σαν να 'χουμε παακανει ερωτα, ειπε
Νιωθω σαν να πρεπει να κανουμε κι αλλο, ειπα
Νιωθω σαν να πρεπει να βρεις δουλεια,ειπε
Νιωθω σαν να πρεπει να βρεις κι εσυ δουλεια, ειπα
Νιωθω σαν να θελω ενα ποτο , ειπε
Νιωθω σαν να θελω ενα ουισκι , ειπα
Νιωθω σαν να 'πρεπε να τελειωσουμε το κρασι ,ειπε
Νιωθω πως τωρα εισαι σωστη , ειπα
Νιωθω σαν να κλαταρω, ειπε
Νιωθω σαν να μου χρειαζεται ενα μπανιο, ειπα
Νιωθω σαν να σου χρειαζεται ενα μπνιο, ειπε
Νιωθω σαν να πρεπει να μου τριψεις την πλατη, ειπα

Νιωθω σαν να μη μ'αγαπας , ειπε
Νιωθω σαν να σ'αγαπω , ειπα
Νιωθω αυτο το "πραγμα" μεσα μου, ειπε
Νιωθω αυτο το "πραγμα" μεσα σου, ειπα
Νιωθω σαν να σ'αγαπω τωρα, ειπε
Νιωθωσαν να σ'αγαπω περισσοτερο απ'οσο εσυ, ειπα
Νιωθω υπεροχα,ειπε, θα ουρλιαξω
Νιωθω σαν να μπορουσα να το κανω αιωνιως, ειπα
Νιωθω πως μπορεις , ειπε
Νιωθω πως ερχεται , ειπα
Νιωθω πως ερχεται,ειπε.

2 σχόλια:

SummerDream είπε...

Νιώθω να μου'ρχεται οργασμός, είπα...
Νιώθω να μου'ρχεται ο θάνατος, είπα...
Νιώθω ότι ήταν όνειρο... είπα

Μόνη μου τα λέω... Το μουλάρι ροχαλίζει πάλι!!!

margkw είπε...

kapws etsi..