Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Γαμιεται ο Διας κι ολο το 12θεο..

Tough and full day today.. Δεν ξερω απο που να αρχισω..Απο το πρωι μαλλον.
Ξυπνησα με δυσκολια και εντελως αμιλητη,πραγμα ψιλοσπανιο πλεον..Νυσταζα αρκετα και μολις εφαγα τα κορνφλεικς μου ξαναξαπλωσα για λιγο χουζουρι.Ολα καλα μεχρι εκει.
Ξεκινωντας για την δουλεια, ο Διας αρχισε να γαμιεται χαριζοντας μας υπεροχο ψιλοβροχο που μου τη σπαει οσο τιποτα..Παρ'ολα αυτα δεν χασαμε το χαμογελο μας και φτασαμε χαρωπα και χαμογελστα ως το μετρο.
Χαρωπα και χαμογελαστα εφτασα και στον σταθμο των Αμπελοκηπων-Με τη Νικη παντα γελαμε με την λεξη "ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ"..κυριως με το πως ακουγεται αν την συλλαβισεις..Α-ΜΠΕ-ΛΟ-ΚΗ-ΠΟΙ..-τον τελικο προορισμο μου, οπου διαπιστωσα πως εκτος απο τον Δια γαμιοταν και ολο το υπολοιπο 12θεο, ριχνοντας ενα τουλουμακι, που ηταν αρκετο για να με βρεξει, να κανει τα μαλλια μου αφανα, τις καλτσες μου νωπες, και τα μπατζακια μου σκατα..Χειροτερο δεν εχω..Και εκει αρχιζει το σοου στη δουλεια, με μια μερα που δεν περναγε, με πολλη γκρινια απο ολους, κρυο,μιζερια κακομοιρια..Και δεν τα μπορω αυτα..
Τωρα ομως , για να σοβαρεψω λιγο..
Σημερα απολυσανε απο τη δουλεια-την εταιρια στην οποια εργαζομαι κι εγω-τον θειο μου..Ειχε δωσει πολλα στη δουλεια του που τυχαινει να λατρευει και ηταν 10 χρονια στην εταιρια..Λυπηθηκα..Πολυ..Και για συναισθηματικους λογους, αλλα και γιατι εκανα καποιες θλιβερες σκεψεις...Αυτος ειναι ο πουστης ο καπιταλισμος.Που σε εχει να δουλευεις 24/7 και στο τελος σε αφηνει ανεργο.Αντε τωρα ο καθε ανθρωπος να σκεφτει να κανει οικογενεια, να παρει ενα δανειο,να στειλει το παιδι του να σπουδασει..Ο,τιδηποτε...Πως;Αφου αυριο παιζει να μην εχει δουλεια..
Σκατα..Γι αυτο θελει αγωνα..Καθημερινο.Αμεσο και εμεσο..
Αλλα ο σκοπος του post αυτου δεν ηταν να πω οτι χρειαζεται αγωνας..Χαιρω πολυ..Θεωρητικα αυτο ειναι γνωστο τοις πασοι..(ετσι γραφεται;ή το σκοτωσα;)
Αυτα..Μαλλον..Κοβω αποτομα αυτα που γραφω..Ισως συνεχισω αυριο.

1 σχόλιο:

SummerDream είπε...

Το σύνηθες φαινόμενο είναι να χάνουν την δουλειά τους άνθρωποι που δίνουν και τον εαυτό τους για μια δουλειά που λατρεύουν. Το ξέρω από πρώτο χέρι αυτό και δυστυχώς οι ρουφιάνοι είναι αυτοί που απομυζούν τους πάντες και τα ξύνουν όλη μέρα.

Σκέψου και λίγο θετικά κι ας τον Δία να οργιάζει. Υπάρχουν και χειρότερα!

Καλημέρα!