Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

το τοστ

Σημερα στη δουλεια βιωσα τη μεγαλη αληθεια "Το τοστ απ'εξω ειναι ΠΑΝΤΑ πιο νοστιμο απο αυτο που φτιαχνεις σπιτι σου".
Δεν τρωω τοστ.Ουτε τρωω απ'εξω.Γνωστο στους γυρω μου τα τελευταια χρονια.Οχι για το τοστ.Για το απ'εξω.Εδω και κατι μερες ομως σκεφτομαι πως το τοστ, ειναι μια καπως σωστη επιλογη κολατσιου, καθως ειναι πληρες και σχετικα ακινδυνο γευμα.
Σημερα λοιπον, μιας και ειχα ξεχασει να παρω μαζι μου και φρουτο και κουλουρι,και δεν ειχα πιει ουτε καν καφε,πιναγα αρκετα και κατα τις 11 εφαγα ενα τοστ στο κυλικειο.Και συνειδητοποιησα αυτο που ειπα παραπανω.Οτι δηλαδη ,αν και αδιαφορο, ειναι σιγουρα πιο νοστιμο απο αυτο που φτιαχνω σπιτι μου.

Απο τα νεοτερα μου χρονια εχω να θυμαμαι καποια τοστ.Αξιομνημονευτα θα ελεγα.

1)Το τοστ στο Σταδιο.Στο καφενεδακι του Αντωνη.Σε παλιοτερο ποστ ειχα μιλησει για την κυριακατικη πορτοκαλαδα χωρις ανθρακικο-μπλε-που πιναμε με τον μπαμπα μου.Δηλαδη αυτος ουζο, πορτοκαλαδα εγω.Ε. Στο καφενεδακι αυτο πηγαιναμε και βραδακια πολλες φορες.Μαζι με την μαμα ή και κανενα φιλικο τους ζευγαρι που ειχε παιδια.Τον νονο μου ας πουμε.Τα παιδακια λοιπον τρωγαμε παντα τοστ.Ενα υπεροχο τοστ ομως!!!

2)Το τοστ στην καντινα του Αντωνη (αλλος Αντωνης ειναι αυτος) στο Στομιο. Το Στομιο (ή αλλιως Γεροποταμος) ειναι μια γαμηστερη παραλια στην Κρητη.Οπου συνηθως κανουμε μπανιο τα καλοκαιρια.Εχει μια καντινα εκει, η οποια τωρα εχει εξελιχθει σε μεγα ταβερνιο,τελοςπαντων οσο την θυμαμαι καντινα ηταν.Κι εφτιαχνε φοβερο τοστ.Δεν ξερω ποσο βουτυρο μπορει να ειχε, αλλα τραβιοταν τ'ατιμο..Ετσι κατα τις 12 το μεσημερι στη θαλασσιτσα..Μαζι με ΑΜΙΤΑ ΜΟΣΙΟΝ!!!!!!

3)Το τοστ στο σπιτι της Ιωαννας Μπατσουλη (ξανθια συμμαθητρια στο δημοτικο).Ρε νταξ.. μανα της ειχε δωσει ρεστα εκεινο το Σαββατο!Τυρι και παριζα!ΟΥΑΟΥ!Πρεπει να μην ειχα ξαναφαει παριζα ως τοτε!

4)Το τοστ της Μιμικας (Μιμικα=αδερφη της μαμας μου/η λεξη θεια δεν της παει καθολου)!Ειδικα ενα συγκεκριμενο που ειχε φτιαξει ενα βραδυ παραμονης 15αυγουστου στην Κρητη!Μονο με τυρι.Και τα ειχε κοψει σε τριγωνακια!Και ηταν υπεροχο.Παιζει να ειχα φαει 5 τριγωνακια.Αυτο μας κανει 2,5 τοστ!!!!


Απο τα παραπανω βγαινουν καποια συμπερασματα:
  • Οι Αντωνιδες φτιαχνουν καλο τοστ.
  • Κατι εχει το τυρι στην Κρητη (μπορει και οι τοστιερες) και συντελει στο να ειναι γαματο το τοστ.
  • Το ξενο ειναι πιο γλυκο-πιο νοστιμο στην περιπτωση μας.
  • Ιδανικη ωρα για τοστ δεν υπαρχει.Ειναι παντα.
  • Τα τοστ κομμενα σε τριγωνακια μετρανε!!!!
Και ιδου το πορισμα με το οποιο και ξεκινησα:
ΤΟ ΤΟΣΤ ΑΠ'ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΣΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΠΟΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

2 σχόλια:

SummerDream είπε...

Γενικά ότι προέρχεται από έξω είναι νόστιμο, τίγκα στην θερμίδα και που κάνεις μια μέρα να το χωνέψεις.

Rizobreaker είπε...

Καλά, έγραψες!!!
Ισχύει και με το παραπάνω...
Πάντα ευχαριστιέμαι ένα τοστάκι πολύ περισσότερο έξω παρά όταν το φτιάχνω εγώ... Ιδανικός συνδυασμός η μπλε πορτοκαλάδα όπως λες κι εσύ (ή και λεμονάδα για μένα)...