Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Σημερα τα φωτα που λεμε...

Των Θεοφανιων..Μου τη δινουν λιγο τετοιου ειδους θρησκευτικες γιορτες.Δεν ξερω γιατι..Μαλλον μου φαινεται "καπως"..Παρ'ολα αυτα, επειδη καποιοι πιστευουν, δεν καθομαι με τιποτα να αναλωθω σε τετοιου ειδους συζητησεις.
Σημερα ξυπνησα με την πιο αντικοινωνικη μου διαθεση..Ηθελα να μεινω στο κρεβατι μου για ενα δυωρο ακομα, τουλαχιστον..Ομως δεν γινοταν..Το δωματιο μου εμοιαζε με ενα μικρο πορνειο, και απο στιγμη σε στιγμη ερχονται οι συγγενεις που η μαμα μου φωναξε για τραπεζι σημερα..Λες και δεν εχει κουραστει αρκετα αυτες τις μερες, και ενα τραπεζι τετοιο χρειαζοταν..Ειμαστε και πολλοι και θορυβωδεις..Φαντσου κατασταση που θα επικρατει σε λιγη ωρα εδω μεσα..Ψηνουμε και γουρουνι..Ξυπνησα λοιπον, εφτιαξα καφε, εφτιαξα το δωματιο μου και το μπανιο μας και τωρα ακουω Τρυπες σε μια γυμνασιακη κριση..Σε λιγο θα βαλω Sex Pistols να ξυπνησω..Ή Lou Reed γιατι πηρα ενα album του που τα σπαει αγριως..
Και αυριο, του Αι Γιαννη παλι δουλεια..Πωπω..Καθολου δεν ξεκουραστικα κι εγω σε αυτες τις γιορτες..Και τωρα γκρινιαζω..Γιατι ειπαμε..Ειμαι σε αντικοινωνικο mood..Και κραταω τα νευρα μου με το ζορι..Ο daddy cool ομως εχει βαλθει να με κανει να ξεσπασω και θα του πω καμια κουβεντα..Αλλα οχι..Δεν το θελουμε αυτο..Ηρεμια..Να περασει το μεσημερι αυτο και να ερθει το βραδακι που θα βολταρω και θα ειναι ολα καλα..Αυτα..Παω να καθαρισω πατατες τωρα.Και να τους δειρω ολους.Αλλα νοητα μονο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: