Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

dress up in you

Ο τίτλος ψιλοάσχετος..όμως είναι ένα υπέροχο τραγούδι.

Σήμερα είναι μια μουντή, βροχερή μέρα..Το πρωί κοίταξα έξω απο το παράθυρο και είχα την απίστευτα έντονη επιθυμία να μείνω στο κρεβάτι μου.Να μην βγάλω τις πυτζάμες μου, και να μείνω εκέι-μεταξυ ύπνου και ξύπνιου- με μια ζεστή κούπα τσάι και το βιβλίο μου..Όμως το πρόγραμμά μου και η εξεταστική είχαν άλλη αποψη..Έτσι έσυρα το κουρασμένο μου (λέμε τώρα) κορμί, στο αναγνωστήριο στην Ιπποκράτους..Για να διαβάσω Δομές Δεδομένων..Με μόνη σκέψη..Ε ρε πούστη μου..Δεν θα το πάρω το πτυχίο;Να δεις πόσα πρωινά τέτοια θα μένω στο κρεβάτι.Εν πάση περοπτώση..Μιας κι έφτασα στο αναγνωστήριο, έπρεπε με κάποιο τρόπο να κάνω πιο ευχάριστη τη διαμονή μου εκεί..Πήρα ζεστό καφέ λοιπόν, βρήκα μια γωνίτσα δίπλα στο καλοριφέρ, και εκμεταλευόμενη το γεγονός ότι δεν είχε πολύ κόσμο ακόμα, βούτηξα μια καρέκλα ακόμη και απλώθηκα..Πέρασαν έτσι 5 ώρες..Διαβάζοντας, και κοιτώντας που και που έξω όπου το μόνο που έβλεπα ήταν τοίχος και μουντάδα..
Ε κάποιοα στιγμή βάρεσα διάλυση και πριν επιστρέψω σπίτι βόλταραι λίγο στο Κολωνάκι.Αυθόρμητα εντελώς με πήγαν προς τα εκέι τα βήματά μου..Και απόλαυσα τόσο πολύ αυτή τη βόλτα..Ψιλοέβρεχε..Όμως δεν με ενοιαζε.Φόραγα το σκουφί μου plus μετά θα γυρνούσα σπίτι-άρα σκασίλα μου αν θα γίνουν αφάνα τα μαλλιά μου..Το πρωί δε, υπήρξα τρομερά προνοητική και έβαλα ένα τζιν που είναι και στο νούμερό μου, και στο ύψος μου..Αποτέλεσμα; Δεν βράχηκαν καν τα μπατζάκια μου..
Γυρνώντας σπίτι μελαγχόλησα κάπως σκεπτόμενη πως έχω κι άλλο διάβασμα..όμως έχω αποφασίσει να απολαμβάνω όλες μου τις στιγμές όσο πιο πολύ γίνεται..Ακόμη και τα δευτερόλεπτα που είμαι μέσα στο ασανσέρ(άλλο που δεν το χρησιμοποιώ συχνά).
Είμαι λοιπόν στο δωματιάκι μου αυτή τη στιγμή..Θα βάλω υπέροχη μουσική και θα διαβάσω.
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

τέλεια είναι να μένεις στο κρεβάτι τέτοιες μέρες... ακούς και τη βροχούλα και νανουρίζει.. :D αλλά όταν είναι καθημερινές και με υποχρεώσεις κλπ.... :(