Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

I've got a bike -you can ride it if you like

Ήρθα σπίτι και έδεσα το ποδήλατο μου στο κάγκελο. Τις τελευταίες μέρες δεν ξέρω γιατί , αλλά δεν το έπαιρνα μαζί μου.Λίγο που είχε λιακάδα και ήθελα να περπατάω, λίγο που έχει χαλάσει το μπακλόκ και βαριόμουν να το κλειδώνω όλη την ώρα, λίγο το ένα , λίγο το άλλο, λίγο που ήμουν σαν γαμώ το κέρατό μου αυτές τις μέρες, το είχα ρίξει στο περπάτημα.Και σήμερα για έτσι το πήγα..Αλλά όταν το μεσημέρι ήρθα από το σπίτι για να δώσω θερμόμετρο στον Φ. το είδα παραπονεμένο να κάθεται μόνο του και είπα να το πάω βόλτα.Μέχρι το N-Laag το κτίριο..Και αποφάσισα να του πάρω δώρο ένα καλαθάκι όμορφο, και να του το βάλω.Πάντα ήθελα να έχω καλαθάκι στο ποδήλατό μου. Ποτέ δεν το έκανα.Στην Αθήνα γιατί μου φαινόταν μέινστριμ και "συριζιώτικο" , άσε που το Dahon μου δεν ευνοούσε.Εδώ δεν ξέρω γιατί δεν έβαλα ποτέ.Τώρα όμως το πήρα απόφαση.Θα πάρω δώρο στο ποδήλατό μου ένα όμορφο καλαθάκι.
Πήγαμε μετά το μάθημα με τον Γ. στο σπίτι του Φ., και έφτιαξα κοτόσουπα να φάμε, και μετά ψήσαμε και ρακόμελο.Και ήταν πολύ ωραία, και χειμωνιάτικα, και μου άρεσε. Αλλά γύρισα μετά πάλι στο κουτί μου.Και ήταν νύχτα, και ήμουν μόνος Μανώλη, φώναζέ με καριόλη, οοοο, και μου ήρθε λίγο να κλάψω. Αλλά δεν έκλαψα. Έβαλα πυτζάμες και άραξα μπροστά στο πισί.
Θα ήθελα να ερχόσουν κι εσύ και να χαζεύαμε παρέα και να είμασταν αγκαλιά..Χθες ένιωθα τόσο όμορφα στην αγκαλιά σου..Και μου λείπεις..Πολύ..Είσαι ακόμα εδώ.Και θέλω να είμαστε πάλι μαζί..Και θα γίνει γαμώτο.
Παρένθεση.
Ιντερμίσιον.
Αυτά.
Ταινία και νάνι τώρα.Νύχτααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια: