Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ακούω την αγαπη

Αλήθεια σας λέω.Φωνάζει.Επιστρέφει.Θα δούμε.
Είμαι για ακόμη μια φορά στην βιβλιοθήκη.Σκέφτηκα πως ο μόνος τρόπος να διώξω τον σταρχιδισμό που με έχει πιάσει, και να διαβάσω λίγο είναι να έρθω εδώ.Έχει ησυχία, διαβάζουν όλοι..
Τους παρατηρώ λίγο..στο οπτικό μου πεδίο 4 ολλανδοί. Μαλλί καστανόξανθο και οι 4. Χμ..Ο ένας λίγο πιο ανοιχτό..Βουτηγμένο στο τζελ.Φίλε ΠΟΣΟ βάζουν.Αν είναι δυνατόν.Οι δύο , εχουν ταπεράκι δίπλα τους με φέτες ψωμιού. Μαλακία το people watching εδώ μέσα.Τίποτα το ενδιαφέρον.
Λοιπόν, μιας και είπα φέτες ψωμιού.Εδώ λοιπόν , έχουν μια μανία να πουλάνε το ψωμί κομμένο σε φέτες. Αυτό εμένα μου την σπάει πάρα πολύ, διότι οι φέτες τους είναι πολύ λεπτές και δεν το φχαριστιέσαι το ψωμάκι σου.Σαν αυθεντική ψωμού, κόβω χοντρές φετάρες, ή ακόμη και κομμάτια ολόκληρα.Πήγα λοιπόν από το σούπερ μάρκετ σήμερα, να πάρω τα υλικά για τόστ (εκεί μάλιστα..κόψε την φέτα) και το κανόνικό μου ψωμί.Έχω σταμπάρει ένα καρβελάκι που συνήθως το πουλάνε αυτούσιο!ουάου!θυμίζει λίγο ελληνικό ψωμί από τοιν φούρνο!Πάω λοιπόν εκεί στα ψωμιά και τι να δω..Το είχαν κομμένο κι αυτό.Νταξ ξενέρωσα.Ρώτησα και το ολλανδό που ήταν πίσω από τον πάγκο αν του χε μείνει κανένα μη κομμένο , μπααα...Γαμώ το τζελ στα μαλλιά σου παλικάρι μου! Θα μου πείτε ότι υπερβάλω..Αλλά είναι αυτά τα pet peeves οπως τα λέμε.. Πραγματάκια που σε ενοχλούν..Διαπιστώνω πως αυτά αλλάζουν κατά καιρούς.Οι νέες εμπειρίες διαμορφώνουν αυτά που σου την σπάνε.Είχα κάνει ένα παλιότερο ποστ.Θα το ανανεώσω και θα επανέλθω στο ζήτημα.
Χθες ήταν Πέμπτη.Σήμερα προφανώς είναι Παρασκευή. Το μυαλό μου μόνο στο ICT Architectures δεν είναι, πρέπει να σταματήσω το μπλογκάρισμα για την ώρα και να στρωθώ, σκέφτομαι και τον Π. (αλοίμονο) που μου μιλάει πολύ τρυφερά 3 μέρες τώρα και μου λείπει απελπιστικά, η αδερφή μου χώρισε και δεν νιώθει καθόλου άσχημα, μια χαρά είναι και χαίρομαι γι αυτήν αλλά ζηλεύω.Μακάρι να μην στεναχωριόμουν κι εγώ. Καλά , πολλά μακάρι υπάρχουν, αλλά άσε τα ήσυχα.
Ήρθε και το δέμα από τη μανούλα και τον μπαμπά..Πολύ φαί μέσα, φακλάνα θα γίνω. Κουλουράκια, ένα πράγμα που έμοιαζε με κέικ, πορτοκάλια από την Κρήτη, φασόλια, κριθαράκι.Ολέ! Στραπατσαρίστηκε το κέικ, λιώσαν κάτι κουλουράκια, κάναν το δέμα κώλο. Αλλά χαρά μεγάλη εγώ που το έλαβα.
Σήμερα έιναι Παρασκευή είπαμε και θέλω να βγω έξω το βράδυ για μια μπύρα, για κάτι.Και ο Φ. που είναι η στάνταρ γυρίστρα, και όλο έξω είναι ,ψήνεται στον πυρετό.Χάνονται οι ελπίδες μου.Ο Γ. μπορεί να θέλει. Αν δεν έχει διάβασμα.Θα τονε πείσω.
Ανυπομονώ για πολλά...Roger Waters τον Απρίλιο , και μόλις σήμερα είδα ότι 6 Απρίλη θα είναι στην Ουτρεχτη οι Noah and the Whale που η Α. του ς πρότεινε και τους ερωτεύτηκα.14 ευρά μόνο.Αμαρτία να μην πάμε.Ανυπομονώ να έρθει ο Μάρτιος και να έχω εδώ την αδερφή μου.Μετά θα έρθουν και τα φιλεναδάκια μου και επίσης κωλοχαίρομαι..Και ανυπομονώ να έρθεις κι εσύ επιτέλους. Ουσιαστικά.Σε μένα.
Και αυτά τα λίγα είχα να πω.
Μπούρδες ώς συνήθως..Αντίο.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παντως μπορω να σου δωσω μια γαματη συνταγη για ψωμι που δε θελει καθολου ζυμωμα και ειναι πανευκολο (θελει περιπου 10 λεπτα προετοιμασια συνολικα και μιση ωρα ψησιμο, απλα το προετοιμαζεις απο το βραδυ κ ψηνεις το πρωι), αρκει να εχεις φουρνο. Εγω εχω βρει την υγεια μου και ψηνω καθε 2 μερες!

margkw είπε...

και βέβαια τη θελω.εχω μικρο φουρνακι αλλα μάλλον θα κάνει/...για πες...

Ανώνυμος είπε...

λοιπον η αναλογια ειναι πχ για 3 κουπες αλευρι μισο κουταλακι μαγια σκονη και περιπου το μισο νερο (χλιαρο) δηλ 1.5 κουπα (αλλα αναλογα το αλευρι μπορει να παρει περισσοτερο η λιγοτερο)(επισης εγω παιρνω απο το Dirk αλλα εχει και στο Albert Heijn ετοιμο μιγμα αλευριου για πολυσπορο ψωμι οποτε δε βαζω εξτρα μαγια). Ο στοχος ειναι να εχεις μια ζυμη που ειναι μεν ζυμη και οχι χυλος, αλλα που δεν μπορεις να τη ζυμωσεις με τα χερια γιατι κολλαει.

Ανακατευεις τα υλικα απο το βραδυ με μια ξυλινη κουταλα η σπατουλα (αν θες βαζεις και κανα ξηροκαρπι), σκεπαζεις το ζυμαρι κ το αφηνεις να φουσκωσει. Το πρωι (η το μεσημερι τεσπα) προθερμαινεις το φουρνο στους 220. Πασπαλιζεις μια πετσετα με αλευρι αρκετο ωστε να μην κολλησει το ζυμαρι στην πετσετα και το αδειαζεις πανω. Το κανεις λιγο ετσι ετσι να παρει σχημα και να παει το αλευρι σχεδον παντου πανω του και μετα το αδειαζεις στο σκευος οπου θα το ψησεις.

Ψηνεις για 20 λεπτα σκεπασμενο και για αλλα 15 ξεσκεπαστο. Το καλυτερο ειναι αν εχεις καμια κατσαρολα με μεταλλικα χερουλια η καμια μεταλλικη γαστρα, αλλα εγω που δεν εχω το βαζω σε ενα βαθυ ταψακι και το καλυπτω με αλουμινοχαρτο. μια χαρα βγαινει.

Ειναι πολυ πιο ευκολο απ'ο,τι ακουγεται! Ανακατευεις, φουσκωνει, αδειαζεις, ψηθηκε! :) Οσο για τις αναλογιες, με 2.5-3 κουπες αλευρι τρωμε 2 ατομα για 2 μερες.

margkw είπε...

ευχαριστω!!!θα δοκιμαστει αμεσα!

Ανώνυμος είπε...

pou les, tous iksera tous xatzifrahketa alla mia kai eisai fan evala pali na paizoun,

kala,
gelaw monh mou! einai teleio na tous akous sthn Ollandia, einai apla teleio!
fantasou tous psilous tous Ollandous px apo th vivliothikh sou na tragoudane thn Amorgo!

axaxaxaxax

margkw είπε...

οι χατζιφραγκετα ειναι για καθε χωρα, για καθε περιπτωση.Νομιζω πως θα κολλησεις κι εσυ καλο μου ροδακινο!
Ετσι!Και μετα θα τους φερουμε ολλανδια για λαιβ.