Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

τσικνοπέμπτη στο αιντχόβεν(ή αλλιώς μαλακισμένα σκατά με φράουλες)

..είναι σήμερα.Και θα πάμε στη Θ. να ψήσουμε κρέατα και να φάμε..Τώρα θα ετοιμαστώ να πάω να βοηθήσω τη φιλενάδα, οι άλλοι θα έρθουν πιο μετά, κάρβουνα μόνο να βρούμε γιατί είναι άουτ οφ σίζον λένε οι ολλανδοί.Αυτοί δεν ξέρουν από Κυριακάτικα ψησίματα στη λιακάδα..Ξενέρωτοι.
Εμένα με έχει πιάσει κλάμα.Επίμονο,αδικαιολογητο κλάμα.Καλά μπορεί όχι και τελείως αδικαιολόγητο.Πάντως κάνω μαλακίες..
Μου λείπεις..Και θέλω να σε φέρω πίσω, αλλά χρησιμοποιώ τον λάθος τρόπο..και έτσι δεν καταλαβαίνεις πως σου λείπω και σένα..
Σκατά με φράουλες...Περίμενα να είμαι ύπερευδιάθετη σήμερα αλλά δεν είμαι.Και γι αυτό αποφάσισα πριν να φτιάξω τη διάθεσή μου αλλιώς, αλλα αποτελεσμα δεν είδα..Να κοιτάμε τη θετική πλευρά των πάντων πρέπει.Κάνε το Μαργαρίτα..Εμπρός σε προκαλώ..Η μαλακία σου η σημερινή τι το καλό έχει..;
Πήρα αυτό που "ήθελα".Σχετικά εύκολα.
Δατς όλ.Κατα τ άλλα πονάω.
Σκατά με φράουλες είπαμε.Εμένω στην απόφαση μου.Σκατά με φράουλες.
Θα επιστρέψω αύριο να περιγράψω την πρώτη μου τσικνοπέμπτη μακριά από την ψησταριά του μπαμπάκα..

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά εδώ στο χωριό έγινε χαμός στο ψήσιμο και μετά από τρεις γύρους ψησίματος, δεν μπορώ να φάω/πιω τίποτα άλλο εκτός από σόδες!

(Θα δεις που όλα θα μπουν στη σειρά τους κάποια στιγμή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ή και μόνα τους...)