Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

..κυριακή για ρυζογαλίαση..

..Την κυριακάτικη μούχλα, ή την μούχλα οποιασδήποτε ημέρας της εβδομάδας η φίλη μου η Ν. την αποκαλεί ρυζογαλίαση.Είναι η κατάσταση όπου βαριέσαι να κάνεις το ό,τιδήποτε και δεν ξεκουνάς μέσα από το σπίτι..Δανείζομαι λοιπόν τον όρο τούτο και εγώ για να περιγράψω την σημερινή ημέρα.
Ξύπνησα κατά τις 12.30 και διαπίστωσα ότι έβρεχε..Δυνατά κιόλας κατά διαστήματα."Πάει ο καφές με τους άλλους, Χ τρώει" σκέφτηκα και έφτιαξα το πρωινό μου...Ασχολήθηκα για ώρα με ένα σωρό ιντερνετικές μαλακίες, όπως να παίζω φάρμα, και να κοιτάω συνταγές..Έφτιαξα και τη νεσαδούρα μου και την πέτυχα πόλυ φιλαράκο μου..Και πέρασαν έτσι 3 ώρες και μετά με ξεσήκωσαν και βγήκα μέσα στη βρόχα να πάω για ένα καφέ..Και καλά έκανα δηλαδή γιατι σκότωσα 2 ώρες πίνωντας ένα υπέροχο τσάι αχλάδι και λέγοντας ιδιαζόντως σημαντικές μπούρδες.Γυρνόντας σπίτι (παλι εσένα σκεφτόμουν βλάκα) έφτιαξα κι άλλο τσάι, από αυτό το ωραίο που είχα πάρει από το Αμστερδάμι, έβαλα Tom Waits (link στον τίτλο)και Leonard Cohen και άραξα..Το πλάνο είναι να τελειώσω το βιβλίο που διαβάζω για να ξεκινήσω άλλο..όμορφα είναι..ρυζογαλίαση μεν, αλλά χρειάζεται κι αυτή..Έτσι για να υπάρχει..Θα μου άρεσε να ήσουν εδώ μαζί μου και να διαβάζαμε παρέα τα βιβλία μας και να τρώγαμε μαζί τις περισσευούμενες φακές..Θα γίνει πάλι..Intermission είπαμε...
Μου αρέσει σήμερα..Ο ήχος της βροχής είναι υπέροχος και η μουσική που τον συνοδεύει με γαληνεύει..
Χαμογελώ..και μελαγχολώ ευχάριστα..ομορφιές..

4 σχόλια:

Constantine είπε...

not that bad for a sunday(τις μισω)!

margkw είπε...

Not bad at all my friend!:)

Ferdinand+Miranda είπε...

μου αρέσει όταν μικραίνεις τα γράμματα... φιλιά***

margkw είπε...

ε αφου του λέω...:) φιλακια