Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

τσικνοπαρασκευή

Επεράσαμε όμορφα, ρίξαμε τα ψησίματά μας, χόρεψαμε και τα πεντοζάλια μας, ήπιαμε ρακί, κρασιά και μπύρες και όλα ήταν υπέροχα μέχρι εκεί που θυμάμαι!
Ο Π. μου διηγήθηκε τι έγινε στη συνέχεια..Με μια Μαργαρίτα ημιλιπόθυμη, να ξερνάει και να μην μπορεί να κρατήσει το κεφάλι όρθιο..Ρωταγα τον Π. αμα με αγαπάει και φώναζα "μπαμπακα μου γίνε καλά σε παρακαλώ".. ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΙΝΩ.το έχω ξαναπεί αυτό σαφώς, αλλά μετά από αυτό που έζησα χθες και σήμερα (που καταλάβαινα τι γινόταν μεν , δεν την παλευα καθόλου δε) νόμιζω θα το κάνω πράξη.
Είμαι χαζή και επισήμως.Αφού δεν το σηκώνεις ρε κοπέλα μου, άστο να πάει στα κομμάτια..
Εν πάση περιπτώση..Και του χρόνου εύχομαι.Χωρίς ξερατά και μεθύσια.

1 σχόλιο:

Athens Girl είπε...

Κι εγώ έχω πει δεν ξαναπίνω
Αλλά υποτροπιάζω…
Και του χρόνου …