Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

classic

Είναι απίστευτο που έχει λιακάδα όταν πρέπει να διαβάσω.Όπως και να χει όμως βελτιώνει την διάθεση.Περιμένω την Θ. να πάμε να φωτοσυνθέσουμε για κανα 10λεπτο.

Σήμερα όλο περίεργα πράγματα γίνονται.Το πρωί μου ήρθε ένα μήνυμα στο ελληνικό νούμερο, από την Γενική Ταχυδρομική.Ότι έχω λέει παράδοση και να τηλεφωνήσω.Πλάκα κάνουν;Τίποτα δεν περιμένω, τίποτα δεν αγόρασα.Γουατέβερ.'Εβαλα τη μάνα τη γλυκιά να πάρει τηλ να ρωτήσει τι παίζει, διότι εγώ από δω κωλύομαι.
Μετά ήρθε ένα εμέιλ, από το γραφείο που μου νοικιάζει το σπίτι και μου είπαν ότι "οπως ξέρω πρέπει να φτιάξουν τη διαροή νερού και να μετακομίσω μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου σε άλλο κουτί".Τι είναι πάλι αυτό?Ποια διαροή?Ούτε ξέρω τίποτα , ούτε ενημερώθηκα ούτε έχω αναφέρει τέτοιο πρόβλημα.Το καλό που τους θέλω να κάνουν λάθος, γιατί εγώ δεν μετακομίζω!!!!

Αυτά.
Γεια σας και χαρά σας και να είστε όλοι πολύ καλά!

3 σχόλια:

Ferdinand+Miranda είπε...

oups :{ elpizw na pane ola kala

Ανώνυμος είπε...

ρε, αυτο με τη μετακομιση ρε ειναι μεγαλο αγχος ,ετσι αμα σου ρθει, στα ξαφνικα!!!

margkw είπε...

εν τέλει ήταν λάθος.Το αστείο ήταν ότι δεν με πίστευαν ότι δεν έχω κάποιο πρόβλημα και δεν χρειάζομαι επισκευή και θέλανε να ρθουνε να κάνουν ινσπέξιον.λολ.