Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

soundtrack

Ξυπνάς κι ανοίγεις το παράθυρο..Ηλιόλουστο πρωινό.Ίσως από τα τελευταία πριν το χειμώνα.Μιάμιση ώρα στη διάθεσή μου πρίν το μάθημα..Βόλτα με το ποδήλατο και μουσική..
ταραταταταααά..
Η πρώτη μουσική της ημέρας ήταν ο Ύμνος του Παναθηναικού στο ξυπνητήρι μου και δεν ξέρω αν πιάνεται στο σημερινό σάουντρακ!
Μπ3 στο ράντομ, και ποδήλατο..Και πώς να μην πάει καλά η μέρα αν ξεκινάει με το dy'er maker των led zeppelin; You don't have to go λοιπόν, αλλά εγώ παίρνω δρόμο..Και ακολουθεί το Sweet child of mine στην υπέροχη διασκευή της Sheryl Crow.Και νταξ, πλημύρα από μνήμες "Αδέσμευτων" που το τραγουδούσα!..Και στα καπάκια σκάει ο Καζούλης και με προτρέπει να λύσω τα μαλλιά μου (αν ήμουν άγγελος όμως) και γλυκαναλατίζω, αλλά καθόλου δεν με πειράζει γιατί ασυναίσθητα χαμογελώ.Και μετά από αυτό να σου και το "I'm your man"στην Nick Cave εκδοχή που λατρεύω..Και τραγουδάω πάνω στο ποδήλατο και παραλίγο να τρακάρω με έναν πεζό που πήγαινε με το κεφάλι κάτω. Έρχεται ο Damien Rice μετα, που είναι υπέργλυκος και τραγουδάει "the rat within the grain" και είναι τόσο όμορφο και ξανάτραγουδάω και σκέφτομαι πως έχω καιρό να το παίξω στην κιθάρα..Το βράδυ πιθανότατα..Περνόντας δίπλα από τον Dommel ποταμό ακούω Belle & Sebastian "Another Sunny Day" και ταιριάζει τόσο πολύ στη μέρα και νιώθω σαν να παίζω σε ταινία..Ναι..Σε λίγο θα εμφανιστεί και ο Jude Law ξαπλωμένος στο γρασίδι. Τελικά εμφανίζεται ο Tom Waits και σβήνει την εικόνα του Τζουντ Λο στο γρασίδι.Ο Τομ δεν θέλει να μεγαλώσει.Ούτε εγώ.Καθόλου.Θέλω πάντα να κάνω αυτές τις ηλίθιες και χαζοχαρούμενες σκέψεις που κάνω αυτό το πρωινό.Παρκάρω το ποδήλατό μου..Λίγο περπάτημα μετα μουσικής ακόμη..Βαγγέλης Γερμανος .."Γιατί σε θέλω"..Ξανά τραγούδι εγώ και ασυναίσθητο χαμόγελο για να έρθουν οι Queen με τα "Fat bottomed girls" τους και εμένα να εξτασιάζομαι.Smiths μετα "Some girls are bigger than others" και σκέφτομαι εμένα και τον Πάνο στο αεροπλάνο για Λονδίνο..Το ακούγαμε και μου το τραγούδαγε δείχνοντάς μου την καρδιά του..σαν να λέει "εδώ μέσα.."..Συγκίνηση.Θέλω ξανά ταξίδι μαζί του..Πλησιάζοντας στο Οντιτόριουμ ο Leonard Cohen τραγουδάει "First we take Manhattan" και η συνέχεια είναι γνωστή.Βερολίνο.Εκεί θέλω να πάω..Τελευταίο άκουσμα για αυτό το πρωινό είναι οι Cure με το "In between days" που μου θυμίζει την Λένια μου και πολύ μου λείπει..Αχ..

έχουμε και λέμε λοιπόν..

  1. Dy'er maker-Led Zeppelin
  2. Sweet Child of mine-Sheryl Crow
  3. Αν ήσουν άγγελος- Βασίλης Καζούλης
  4. I'm your man- Nick Cave
  5. The Rat within the grain-Damien Rice
  6. Another Sunny day- Belle and Sebastian
  7. I don't wanna grow up-Tom Waits
  8. Σε θέλω-Βαγγέλης Γερμανός
  9. Fat Bottomed Girls-The Queen
  10. Some girls are bigger than others- The Smiths
  11. First we take Manhattan( then we take Berlin)-Leonard Cohen
  12. In between days- The Cure

Δεν υπάρχουν σχόλια: