Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

αγαπητό μου μπλογκ.

Το πρώτο exam στο TU/e πάει πέρασε.Πήγε καλά θαρρώ, τέλειωσε τάκα τάκα, και άντε γεια. Τώρα πρέπει να διαβάσω για το επόμενο που είναι μόλις αύριο, και δεν είναι κανονικό exam, αλλά partial exam, δηλαδή σίκουελ, έχει και δεύτερο μέρος , και μετράει 15% στον βαθμό. Άλλο 15% το σίκουέλ του , και 70% το προτζεκτ που έχω να κάνω με τον Ρώσο.Έλα τώρα..Ξέρεις ποιος είναι ο Ρώσος, τον έχω αναφέρει πολλάκις. Σικρετ ασασιν. Άντε τώρα να βάλεις την Μαργαρίτα να συγκεντρωθεί στα καπάκια για διάβασμα. Δύσκολα.Μια φορά το είχα κάνει πέρσι.Πολυ χαρντκόρ ιστορία.Θα κάνω και τώρα την προσπάθεια μου αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω , γιατί το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι ο Sivert Hoyem έγινε σολντ άουτ στην Ουτρέχτη και δεν τον είδα, αλλά είδα βιντεάκια στο γιουτιούμπ και γάμαγε.Και θέλω να τον φιλήσω και όχι μόνο και δεν μπορώ να το χωνέψω γαμώ τον διάλό μου ότι τον έχασα.Αυτά.
Τώρα πρέπει να σταματήσω να γράφω μαλακίες εδώ και να βάλω κάτω το κεφάλι, χωρίς αντίσταση και πάλη, και να διαβάσω Information Retrieval αλλά για την ώρα ακούω Χατζηφραγκέτα και χασκογελάω μόνη μου.
Γαμεί ο Μανώλης Μπακαλιάρος.
Πεινάω.Φαγητό στο σπίτι δεν έχω, γιατί χθες τέλειωσαν οι φακούλες μου.Καλές ήταν, λίγο αλμυρές, αλλά εμένα μ'άρεσαν.Και του Πάνου.Φαγητό όμως σήμερα δεν έχω.Και επίσης δεν έχω διάθεση να μαγειρέψω ό,τιδήποτε.Βαριέμαι το πλύσιμο μετά ρε.Άρα μπορώ να φάω γιαούρτι, ή σαλάτα, ή κανα αυγό μάτι ή μελάτο ή βραστό, ή να πάω σούπερ μάρκετ και να πάρω τίποτα έτοιμο.Χμ.
Αν το γάλα λήγει σήμερα, θα πάθω τίποτα αν το πιώ αύριο; έχει μείνει λιγουλάκι και το λυπάμαι να το πετάξω.Πεινάει ο κόσμος.Κι εγώ τώρα.Αλλά με διαφορετική έννοια.
Παπαρολογώ απείρως.Δείγμα του πόσο δεν θέλω να διαβάσω.Αντίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: