Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

at De Hal

Βρέχει, φυσάει , κάνει κρύο.Τυπική μέρα στο εξωτικό Αιντχόβεν. Σκέφτομαι ότι ευτυχώς που πρόλαβα και πήγα και ψώνησα τα φρούτα μου, τα λαχανικά μου και τα ψωμιά μου από το όπεν μάρκετ, γιατί ο καιρός δίνει την εντύπωση ότι δεν θα στρώσει αργότερα..Ξέχασα να πάρω κρεμμύδια και είπα στον Πάνο που είχε σκοπό να πάει κι αυτός να μου πάρει,αλλά δεν ξέρω αν θα καταφέρει να σηκωθεί.Το τηλέφωνο πάντως πριν δεν το άκουσε.
Η βιβλιοθήκη σήμερα είναι όπως και χτες, ίσως λίγο πιο γεμάτη, αλλά σίγουρα δεν εμπνέει αυτή την όρεξη για διάβασμα που μου έβγαζε η λέσχη στην Ιπποκράτους..Αχ..Μου έχει λείψει..Δεν ξέρω τι απ'όλα..Το διάβασμα εκεί; Η παρέα με ΜαγδαΈλεναΦουφουλαΨύχα, τα "ολιγόλεπτα" (>1 ώρα) διαλλείματα στην Υβόννη, οι πιθανές εξαρχειοβόλτες μετά..Δεν ξέρω..Μου έχει λείψει όμως σίγουρα αυτή η φάση..Ξύπναγα και ήθελα να πάω ρε παιδί μου.Κι ας είχα 30 λεπτά δρόμο να κάνω.Κι εδώ που έχω 3 λεπτά τι κατάλαβα;
Ο Πάνος λέει πως το Αιντχόβεν είναι η χειρότερη πόλη.Εγώ δεν μπορώ να το παραδεχτώ αυτό.Μπορεί γιατί φοβάμαι πως ίσως να είναι αλήθεια, ή επειδή πιστεύω ότι κι αυτό έχει μια ξεχωριστή ομορφία.Άμστερνταμ δεν είναι.Αλλά τώρα τι να κάνουμε.Εδώ ήρθαμε εδώ θα περάσουμε καλά.
Δεν ξέρω αν έχει νόημα ύπαρξης αυτό το ποστ.Είναι από τα χειρότερα, ίσως το χειρότερο που έχω γράψει.Από την άλλη σκασίλα μου.Αν κάποιος θέλει να διαβάσει καλύτερα ποστ μου μπορεί να τα αναζητήσει στην αρχειοθήκη ιστολογίου.Λολ.Είναι αστείο.Αρχειοθήκη ιστολογίου.Αυτά.Πάω. Software requirements Management is waiting for me..

Δεν υπάρχουν σχόλια: