Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

νέα εβδομάδα εν όψη

Είναι Δευτέρα. Και θυμήθηκα τώρα ένα τραγούδι απο μια ελληνική ταινία που έλεγε "Βουρκωμένη Δευτεεεεέρα , η χειρότερη μεεεεέρα, η καινούρια βδομαααααάδα δεν περνά δεν περνά η ριμααααααάδαααα". Ρε νταξ, υπερβολές ας πούμε.Μια χαρά είναι η Δευτέρα.Σίγουρα την προτιμώ από την μελαγχολική Κυριακή. Άλλωστε το έχω ξαναπεί ότι δεν μου αρέσουν οι Κυριακές καθόλου.Το θέμα μου όμως είναι η σημερινή Δευτέρα.Όχι ότι έχει κάτι το ιδιαίτερο, αλλά ξύπνησα καλά βρε αδερφέ.Και θέλω να πάει καλά η υπόλοιπη βδομάδα..Άσε που δεν είναι βουρκωμένη καθόλου.Γουατέβερ.
Έβλεπα πολλά όνειρα χθες το βράδυ.Η Λένια είπε πως όλα είναι στο μυαλό μου σαν χυμένοι καφέδες.Μπράβο Λένια,γαμάτη παρομοίωση. Είναι και αλήθεια κιόλας!Πτώμα νιώθω με όλα αυτά που έβλεπα.Λογικό.Όλο το βράδυ στο αστυνομικό τμημα το πέρασα, τρώγοντας μπιφτέκια.

Αυτό το θέμα τον ονείρων πάντα με μπερδεύει.Και καλά υποσυνείδητο,αλλά ρε πούστη μου καμιά φορά δεν παλεύονται και σου τριβελίζουν το μυαλό όλη την επόμενη μέρα.Και μερικές φορές, αν είναι και πολύ έντονα νιώθεις το ντεζαβού όλη την μέρα..

Γενικά τώρα..Το σάουντρακ των ημερών είναι ο Φοίβος Δεληβοριάς.Κόλλημα.Και λίγο μαντρουγκάντα.Και εξεταστική εν όψη, και αρκετό διάβασμα, και αναμονή για πιθανό ταξίδι μετά την εξεταστική..Και ανυπομονισία να περάσουν 3 μήνες και να έχω καλά νέα από την Ελλάδα για τον μπαμπά μου..Και γενικά ανυπομονισία για τα πάντα..Και όνειρα.Ύπνου και ξύπνιου..Και νοσταλγία και χομσικνες, αλλά μόνο για λίγο, γιατί καταβάθος το φχαριστιέμαι εδώ..

Καλή εβδομάδα λοιπόν..

Δεν υπάρχουν σχόλια: