Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

ΠΕΣΚΕΣΙ

Σήμερα το πρωί η πόρτα μου χτύπησε πολύ δυνατά.Οι Γερμανοί ξανάρχονται..Αλλά ήξερα πως δεν ήταν οι Γερμανοί.Ήταν το γνώριμο πλέον, γλυκό χτύπημα του ταχυδρόμου, που σαν γνήσια ελληνοπούλα τον περίμενα από τη Δευτέρα να μου φέρει το γράμμα από το μέτωπο- Γιάννενα..Του άνοιξα όλο χαρά.Ήταν πολύ αστεία η εικόνα μου να τρέχω από το κρεβάτι στη πόρτα με μικρά χοπ για να αποφύγω παπούτσια και τσάντες, νυσταγμένη πάντα..(αυτός ο ταχυδρόμος, γιατί πάντα ο ίδιος είναι, θα με περάσει για καμιά αργόσχολη.Όλο μισοκοιμισμένη του ανοίγω..) Goedemorgen!! -goodmorning...-Alstublieft!!..Thanks bye!.. Ήταν λίγο Ντένη-Μαρούσκα η φάση..Πέρνω το δεματάκι μου η φυλακισμένη..και ιδού..

Photobucket

Λάκτα, Παυλίδης Φράουλα, Σοκοφρέτα,Φερέρο Ροσέ (με κακομαθαίνει -εξτρά τα δύο τελευταία) -Μάλμπορο μαλακά και ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ! Πραγματικά..Ούτε ση φυλακή..Μου έφτιαξε τη μέρα πάντως το δεματάκι αυτό και μου δίνει αυτή τη στιγμή μια ξεχωριστή ώθηση για να πάω για διάβασμα.. (θα 'θελα)..Και όπως είχα αναφέρει και σε κάποιο προηγούμενο ποστ, το σύνδρομο του μετανάστη καλά κρατεί..Χθες η μέρα ήταν αφιερωμένη στην Κρήτη και ο Σκουλάς έδινε κι έπαιρνε..Κόλλησα και τις υπόλοιπες Κρητικοπούλες επαέ πέρα!!!!



κι έτσι μάλλον θα περάσει και η σημερινή μέρα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: