Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ψήνεσαι να ποστάρω κάτι κάθε μέρα χωρίς να έχω κάτι ιδιαίτερο να πω;

Οκ, και να πώ έχω, και να γράψω και απ'όλα..Διαβάζω στην βιβλιοθήκη ξανά με λίγο μεγαλύτερη όρεξη από την χθεσινή πρέπει να πω. Η εικόνα για την οποία μίλαγα χθες δεν έφευγε με τίποτα , και δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορύσα να κάνω.Απλώς όποτε ερχόταν , ανέβαινε κι ο λυγμός κι εγώ τον άφηνα.Νομίζω μέχρι και στον ύπνο μου τον ένιωσα.Και εν τέλει καλό μου έκανε. Και μετά αρκεί μια αγκαλιά,ένα φιλί και μια καληνύχτα για να τα σβήσει όλα και να σε ηρεμίσει.
Σήμερα ξύπνησα εύκολα σχετικά..Μαγείρεψα τις φακούλες μου και καθάρισα λίγο το αχούρι μου.Δεν έφταιγα για την ακαταστασία..Διάβασμα γαρ..Αλλά σήμερα τα μάζεψα.Κι έτσι το βράδυ θα έχω νόστιμο, φρέσκο φαγάκι να φάω.
Για την ώρα πρέπει να συγκεντρωθώ στο διάβασμα , να διώξω κάθε είδους εικόνες από το μυαλό μου, και να σας πω μια καλημέρα πεεεεεεέρα για πέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: