Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Καύσωνας

Είναι λοιπόν μια ακόμη Δευτέρα στην Αιντχόφα, ίδια με όλες τις άλλες, δηλαδή ανούσια και μίζερη όπως όλα τα ξεκινήματα βδομάδας!Σήμερα όμως έχουμε καύσωνα.Ήδη η θερμοκρασία είναι 25 βαθμοί (πολύ περισσότερη ζέστη από όσο ακούγεται) και θα φτάσει τους 29 ο υδράργυρος.Χουχου!Έφτιαξα φράπα δυνατή πριν ξεκινήσω τις δουλειές μου, έβαλα και το πράσινο κοντομάνικό μου γιατί είμαι και παναθηναικάρα, και είμαι έτοιμη για όλα.Το πρόγραμμα σήμερα λέει να ασχοληθώ με εργασίες, και μετά να πάω στη Θ. να κάνουμε γυμναστική με ένα πρόγραμμα που της έδωσε η φίλη της η Ε. Λέμε τώρα..
Περιμένω και την επόμενη Τετάρτη όπου θα πεταχτώ στην Αθήνα την καλή.Και αυτή τη Τετάρτη περιμένω επίσης για 2 λόγους.1) Μπαίνει το καλοκαιράκι και θα φωνάζω γιουπι γιά! 2)Θα δω Black Heart Procession στο Effenaar.
Η μαμά μου κάνει μαθήματα κομπιούτερ με τον θείο Τάκη και έμαθε να ανοίγει και να κλείνει το pc. Έμαθε ακόμα να χειρίζεται το ποντίκι και τι είναι το Shift, το delete, το backspace και το alt. Μεγάλη πρόοδος.Μέχρι να μάθει να σερφάρει βέβαια και να επικοινωνούμε έχουμε καιρό. Δεν πειράζει όμως, ό,τι μαθαίνει κανείς καλό είναι.
Κεφάτα λοιπόν ξεκινάει η σημερινή μέρα.Χωρίς κανένα προφανή λόγο.Αύριο μάλλον πάλι σε μιζέρια θα πέσω, αλλά μιας και σήμερα βγαίνει έτσι, ας το κρατήσουμε και ας το χαρούμε!Ακούω Παπακωνσταντίνου τώρα, Βασίλη, και θυμάμαι τα γυμνασιακά μου χρόνια και γελάω μόνη μου,αλλά τώρα τον κλείνω τον Κυρ Βασίλη και πάω να λιαστώ με τα υπόλοιπα σαλιγκαράκια της Αιντχόφας. Λαντς Μπρέικ βλέπεις.
Χαιρετώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: