Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Να μαστε πάλι

..Σε μαύρο χάλι..και την φραπού να πίνουμε σε γυάλινο μπουκάλι.Χάλια μου βγήκε ο πρώτος φραπές στην Ολλανδία (μετά την επιστροφή από Αθήνα)..Απορούσα πως γινόταν και ο Νες ή ο φραπές που έφτιαχνα στην Αθήνα ήταν κάθε φορά τέλειος, και εδώ βγαίνει χάλια.Ο θείος ο Π. είπε πως φταίει το νερό.Χέστηκα τι φταίει.Ο φραπές μου είναι χάλια και αυτό ήδη αποτελεί ένα μέγιστο πρόβλημα μου τώρα.Μαλακίες λέω φυσικά.
Επέστρεψα όχι αισίως και πρέπει να στρώσω κώλο, να κάνω αυτά που πρέπει να κάνω, και να τα μαζέψω μετά να γυρίσω πίσω.Ο λαλα..Ομορφιές.Ανυπομονώ.Και δεν μπορώ εδώ.Η φάση φταίει μάλλον, αλλά η αναγκη μου αυτή τη στιγμή δεν είναι να βρίσκομαι εδώ, αλλά αλλου και με άλλα άτομα.Αυτα.
Η διάθεσή μου τραμπαλίζεται.Είναι μια του ύψους και μια του βάθους.Είναι πρώτη φορά στην ζωή μου που μου δικαιολογώ τέτοιου είδους συναισθήματα. Όλα αυτά που έγιναν τον τελευταίο μήνα μου έπεσαν βαριά.Πολλες καινούριες καταστάσεις, πολλά συμβαντα., ευχαριστα, δυσάρεστα (κυρίως), πολλά πράγματα να καταλάβω και να συμφιλιωθώ μαζί τους, ίδιες συμπεριφορές από εμένα, ίδιες σκέψεις, ίδια λάθη, λες και δεν μαθαίνω..
Δηλαδή γαμησέ μας. Μου το πε η Ε. σήμερα.Δεν υπάρχει Θεος.Αποδεδειγμένα.Χαίρω πολύ.Αυτό το συμπεράναμε ήδη.
Έστω τώρα ότι σηκώνομαι να πάω μια βόλτα με το ποδήλατο.Κανει ψύχρα και το πάει για βροχή.Γαμω την Ολλανδία μου.Δεν είμαι εγώ γι αυτά τα κλίματα.Δεν είμαι.Είμαι για λιακάδα και ρακή και ούζο στα Εξάρχεια, με γελαστους και όμορφους ζεστούς ανθρώπους, και όχι ψυχρούς ξανθομπάμπουρες.
Το άλλο που το πας; Που απο εκεί που είχαμε έναν καημό ερωτικό , τώρα έχουμε κι άλλον..Και καλά να λες, που μοιράζονται και δεν τρελαίνεσαι, αλλά γιατί ας πούμε να μην μπορείς να ηρεμίσεις; Βέβαια, τα ζητάει κι εμένα ο οργανισμός μου ,δεν λέω..Αλλά ρε πούστη μου.Αμαν. Ή καλύτερα "Ωχ αμάν αμάν.."..Έτσι έλεγε ο δεύτερος ερωτικός καήμος όταν τον κοίταγα.ΠΦ.
Βαρέθηκε κανείς τη γκρίνια;Εγώ ναι.Και σταματώ εδώ.
Θα κάνω μια προσπάθεια να το πάρω Groovy από δω και μπρος μπας και ησυχάσω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: