Σάββατο 21 Μαΐου 2011

θύμησε χειμώνα..

Αλλά δεν ήταν.Ευτυχώς δηλαδή έχουμε ακόμα μπροστά μας το καλοκαιράκι.
Περίεργο βράδυ το χθεσινό.Δεν ήμουν στα καλά μου, δεν την πάλευα κάστανο, είχαν σκάσει όλα μαζί.Και όσο περνάνε οι μέρες, όλο και περισσότερο είμαι έτσι.Μαλλόν το παραείχα δει αισιόδοξα όταν σκεφτόμουν ότι δεν θα μου σκάσει καθόλου..Ναι καλα..
Είμαστε λοιπόν Bommel και καθόμαστε έξω και δεν κάνει κρύο, και πίνουμε τα κρασάκια μας και τα τζακ και τις μπύρες και γελάμε και λέμε μαλακίες.Και έχω ξεχαστεί αρκετά και είναι όμορφα.Και κατα τη 1 κάποιοι λένε να πάνε σε ένα πάρτυ, εγώ και η Θ. δεν είμαστε για πολλά και γυρνάμε σπίτι της για άραγμα.Και αράζουμε με μια ακόμα μπουκάλα κρασί και ακούμε Χατζηφραγκέτα και είναι όπως τον χειμώνα.Ίδιες συζητήσεις, ίδια ονόματα, ίδια θέματα, ίδια πρόσωπα πανω κάτω..όμορφα όμως..Πάει η μπουκάλα, την κατεβάσαμε.Έχει πάει και 3 ώρα Ολλανδίας και έχουμε ζαλιστεί.Αδύνατο να πάω σπίτι. "Μέινε εδώ ρε χαζό, θα σε βάλω στο κρεβάτι του Δ.". Και έμεινα.Και έστειλα και ένα μήνυμα σε κάποιο ελληνικό κινητό.Μαλακία.Αλλά μπορεί και όχι.Αστοδιάλο πια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: