Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

τετάρτη 19 μαίου.

Είμαι με τη Θ. στο Auditorium, έξω στα σκαλάκια.Παρά τη συννεφιά, κρύο δεν κάνει, οπότε έχουμε αράξει εκεί μετά το φαγητό και πίνουμε καφέ.Ολλανδικό, απαίσιο.Και έρχεται η συνειδητοποίηση, ότι και ο Μάιος πάει τέλειωσε..Και δηλαδή σε ένα μήνα εξετάσεις και τέλος ο πρώτος χρόνος του μάστερ.Ωραία.Άλλος ένας έμεινε δηλαδή.Καιρός για αποφάσεις.Η Θ.σκέφτεται τι να κάνει.Ακόμα και να τα παρατήσει.Ένας χρόνος είναι, της λέω, θα περάσει.Πώς θα περάσει είναι το θέμα, μου απαντάει.Και μετά τι; Σκέψεις να συγκατοικήσουμε του χρόνου, που μας κάνει και τις 2 να γουστάρουμε κάπως πιο πολύ.Μετά τι όμως; Πιέζει ο χρόνος και γενικότερα η ζωή.Εδώ ναι μεν οι συνθήκες για δουλειά είναι γαμώ,αλλά άμα δεν είσαι καλά και δεν την παλεύεις τι να το κάνεις...Γυρνάς πίσω;Δουλειά θα βρεις; Ή θα βαλτώσεις; Διλλήματα, αποφάσεις...Τρέχα γύρευε..Αγχώθηκα και δεν μου άρεσε..Και οι εργασίες εδώ τρέχουν.Εγώ ανυπομονώ για το καλοκαίρι.Γενικότερα.Στον κόσμο μου.Και καλά κάνω.
Έβαλα ΧΦ στο μπ3-κινητό (το μπ3 μου δεν ξέρω σε ποια τσάντα από όλες είναι και βαριέμαι να ψάξω) και ήρθα βιβλιοθήκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: