Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Άτιτλο

Το ποτήρι είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο; Και καλά με αυτό το ερώτημα βλέπεις αν ο συνομιλητής σου είναι αισιόδοξος ή απισιόδοξος. Εγώ έχω εδώ μπροστά μου το μπουκαλάκι μου με το νερό.Και έχει νερό ως την μέση.Αυτό.Ούτε μισοάδειο (γιατι δεν υφίσταται αυτή η έννοια-άδειο σημαίνει κενο) ούτε μισογεμάτο (ούτε αυτή η έννοια υφίσταται).Απλώς έχει νερό μέχρι την μέση.Αυτή είμαι.Τετράγωνη λογική.1+1 =2. Αισιόδοξη είμαι κατα περίπτωση.Απαισιόδοξη το ίδιο.Αλλά προσπαθώ να είμαι χαμογελαστή.Είναι όμορφο να έχεις απέναντί σου έναν χαμογελαστό άνθρωπο.Και θέλω να είμαι τέτοιος.Δεν το πετυχαίνω πάντα,αλλά το προσπαθώ.
Έχει ήλιο έξω.Όμορφη μέρα.Θα διαβάσω λίγο και μετά μπορεί να πάω να ξαπλώσω στο γρασίδι.
Όπως τον Απρίλιο του 2009 στο Λονδίνο.Ευτυχία που είχα νιώσει τότε.Και τώρα νιώθω ευτυχία κάποιες στιγμές.Αρκεί να είμαι χαλαρή..Χαλαρώνω λοιπόν.Και όλα θα είναι καλά..
Shiny happy people laughing...

Δεν υπάρχουν σχόλια: