Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Μακαρόνια με κιμά

Το Σάββατο που πέρασε πήγαμε με τον Πάνο στο Albert Heign XL (το μεγάλο σουπερμάρκετ) και γεμίσαμε τα ψυγεία μας. Εκεί πάνω πήγαμε για πολλούς λόγους.Πρώτον έκλεινε στις 10 το βράδυ και εμείς θέλαμε να δούμε τον Παναθηναικό πρώτα, και δεύτερον δεν υπάρχει.Πήγαμε μετα τις 8 άρα δεν υπήρχε άλλο σουπερμάρκετ ανοιχτό.
Μέσα λοιπόν στα υπόλοιπα αγόρασα κιμά για να τον φτιάξω την Κυριακή ή κάποια μέρα..όμως την Κυριακή έφαγα σάπια σούπα Κνορ και τις άλλες μέρες δεν πρόλαβα.Ο κιμάς θα χαλούσε όμως.Οπότε προχθές το βράδυ τον μαγείρεψα.Και χθες που πίναγα πολύ, έβρασα και μακαρόνια και την κάναμε ταράτσα!Λάδωσε τ'αντεράκι μου φίλε!!!!Φοβερό αυτό το φαί.Το καλύτερο όλων.
Και είναι η σπεσιαλιτέ μου επίσης.Κανείς δεν φτιάχνει τόσο νόστιμο κιμά.
Τα έφαγα λοιπόν τα μακαρόνια μου κι ευλογούσα αυτών που τα ανακάλυψε και παράλληλα σκεφτόμουν ότι όταν ήμουν 17-18, όποτε είχαμε μακαρόνια με κιμά έτρωγα 2-3 πιάτα.Μιλάμε για τρελή ποσότητα.Μετά έμαθα να τα μαγειρεύω και μόνη μου.Εκεί να δεις..Και μετά σε παραλλαγές..Παστίτσιο (ναι ειναι το ίδιο φαγητό, απλώς προσθέτεις μπεσαμέλ), κανελόνια, λαζάνια..Ομορφιές..
Έτσι λοιπόν εχθές αυτό ήταν το φαγάκι μου.Καλό να μου κάνει και να το ξαναφτιάξω σύντομα.
Αυτό λοιπόν το ποστ είναι προς τιμήν των μακαρονιών με κιμά, κατα κόσμον Μπολονεζ.Αλλά Μακαρόνια με κιμά ακούγεται καλύτερα.Γεμίζει το στόμα και όταν τρως και το στομάχι.
Πινάω μάλλον τώρα.Δεν ξέρω τι θα μαγειρέψω.Αλλά κάτι θα βρώ..Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: