Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

..τικινγκ αγουει δε μομεντς δατ μεικ απ α μπαντ ντει..

Σήμερα ξύπνησα με το dress up in you των belle & sebastian στο μυαλό μου.Γι αυτό και το προήγουμενο σημερινό ποστ.Ήταν απομεινάρι της χθεσινής όχι καλής ημέρας. Σε μια ύστατη προσπάθειά μου να την φτιάξω αργά το βράδυ (αργά το θυμήθηκες κοπελιά), έπιασα την κιθάρα και το τραγουδούσα..Και μετά με πήραν τα ζουμιά οπότε άφησα την κιθάρα. Και η μέρα γενικά δεν τέλειωσε καλά, αλλά τουλάχιστον ξέσπασα, και αυτό είναι καλό γιατί σήμερα νιώθω πολύ καλύτερα. Ξύπνησα λοιπόν με αυτό το λαλα στο μυαλό μου. Και νομίζω θα το τραγουδάω όλη μέρα.Κόλλημα.
Τώρα το έχω γυρίσει σε REM αλλά νομίζω δεν έκανα καλή επιλογή καθώς ακούω το Imitation of Life.
Τεσπά.
Περιμένω τον ντελιβερά από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας να μου φέρει την ΣΙΜ κάρτα με το Ολλάνδικό μου νούμερο.Και έχω μάθημα κανονικά τώρα που δεν ήθελα με τίποτα να χάσω.Αλλά τι να κάνω. Πρέπει να πάρω και τον αριθμό μου.
Σήμερα λέω να μαγειρέψω κανα κρέας γιατί έχω καμιά βδομάδα να φάω.Κρέας.Όχι γενικά.
Νομίζω δεν μου αρέσει και τόσο πολύ το κρέας.Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να μπω στον κόπο να το μαγειρέψω.Κατ'ανάγκη μόνο, για το σίδηρο που λέμε..
Μια καλοψημένη μπριτζόλα φυσικά είναι πάντα ευπρόσδεκτη.Αλλά μόνο αν την ψήσει άλλος!
Ανούσια κουβέντα για κρέας.Αλλά πρέπει να σκεφτώ πώς θα το μαγειρέψω.
Και διάβασμα και καμιά διάθεση ακόμη για να το κάνω..
Έχει και γαμημένα καλό καιρό αυτές τις μέρες.Λιακάδα, 23-25 βαθμούς..Άνοιξη..και ούτε βρέχει , ούτε φυσάει..Όση ζέστη χρειάζεσαι για να αράξεις στο γρασίδι και να απολάυσεις.Μαλακία που εγώ τώρα είμαι μέσα στο σπίτι και περιμένω τον ντελιβερά και ασχολούμαι και με εργασία ταυτόχρονα.Και μετά θα πρέπει να πάω πάλι για εργασία.Και θα είμαι κάπου κλεισμένη.
Και θα μπορούσα να γκρινιάζω για πολλές γραμμές ακόμη, αλλά εδώ το κόβω, και συνεχίζω αυτό που έκανα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: