Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

απ ντειτ!!

Αγαπώ..

Την Άνοιξη..Τα λουλούδια..Τις διαφορές..Το περπάτημα στην δροσερή άμμο ξυπόλυτη..Την θάλασσα..Τις πουέντ μου..Τους Pink Floyd..Τη μυρωδιά από γιασεμί τα καλοκαιρινά βράδια..Την αίσθηση του δροσερού νερού όταν διψάω..Το cheesecake..Τις σοκολάτες..Το σινεμά τα σαββατόβραδα του χειμώνα..Το λευκό κρασί..Τον χορό..Την μουσική..Την αδερφή μου..Τους γονείς μου..Τον αυθορμητισμό..Τις βόλτες στα Εξάρχεια..Τις μεγάλες τσάντες..Τα All Star μου..Τα ταξίδια..Τα πάρτυ του Φούφουλα..Τους φίλους μου..Τα ψώνια..την μαγειρική..Τα χαϊμαλιά μου..το ποδήλατό μου..την κιθάρα μου..τα καλά νέα..Το άρωμά μου..Την μυρωδιά από ξυσμένο μολύβι...Την αγκαλιά σου..Το κολύμπι..Το αφρόλουτρο Johnsons baby bed time..και το body lotion..Τα μακαρόνια με κιμά..Τις πιρουέτες και τις τουρ πικέ..Τις φράουλες..Το πουπουλένιο πάπλωμά μου..Τις μυρωδάτες πετσέτες..Τον ύπνο σε καθαρά σεντόνια που μοσχοβολάνε..Το γκραντ αλέγκρο στο μάθημα μπαλέτου..Τα musical..Τα βιβλία..Το πρωινό ξύπνημα από την μαμά μου..Το γήπεδο παρέα με τον μπαμπά μου..Τις καραμέλες..Τις τσίχλες..Την Sylvie Guillem..Τις συναυλίες..Την μερέντα..Το τάβλι..Τις φωτογραφίες..τα αστεία..Το Ρουμελί..Τα δώρα.Τις εκπλήξεις..Την Κρήτη..Τους Κατσιμιχαίους..Τα βράδυα με τρίβιαλ..Το παλιό μας σπίτι..Τα κραγιόν..Το φαγητό σε ταβέρνα..Τη διαδρομή Πάνορμο - Ρουμελί τα Αυγουστιάτικα βράδυα..Το αναγνωστήριο στην Ιπποκράτους..τα κοπλιμέντα..την φαντασία..Την γνώση..Το πάθος..την ομορφιά..Την υγεία..Τα δέντρα..Την αυθεντικότητα..Τις αγκαλιές και τα φιλιά..Να με αγαπάνε..

Δεν αγαπώ..
Τα ψέμματα..την φασαρία..Την καταπίεση..Τα φασολάκια..Το άπλωμα των ρούχων..Τους ψεύτες..Τους ΔΑΠιτες..Το χάσιμο χρόνου..Την Τεμπελιά..Το ουίσκι..Να περιμένω..Να μην ξέρω..Την υπεροψία..Την βαρεμάρα..Το περπατημα στο κέντρο της Αθήνας το καλοκαίρι..Την κανέλα..τους αγενείς ανθρώπους..Το adagio...Τα club...Το στριμωξίδι στο λεωφορείο...Το κρύο νερό την ώρα που θέλω να κάνω μπάνιο..τα κουνούπια..τις πλαστικές σακούλες..Τις μυτερές μπότες..Την metal..Τον Βέρτη...Την ουρά στο τεμείο του σουπερμάρκετ..Τις κατσαρίδες..Τις αρρώστιες..Τις εργασίες..Τα κιλά..το άγχος..Την απαισιοδοξία..Τις ομπρέλες..Την ζυγαριά ..τα φάρμακα..Τους γιατρούς..Την βροχή..Την απόρριψη..Την μοναξιά..όταν προσπαθούν πλαγίως να μου επιβάλουν κάτι..Τις κουτσουλιές..τις εξετάσεις..να χάνω..Το πολυ πρωινό ξύπνημα..Την υποκρισία..Τα κυριλέ..Τα δήθεν..Την τσιγκουνια..την Hilary Daff..To "μεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεέτρησααααααα"..Το βούτυρο..τις μέλισσες..την κατάθλιψη..την ανορεξία..τον ιδρώτα..να μην με συμπαθούν..


Κι όλα αυτά με τυχαία σειρά..

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ρε θα κλάψω :-o
γαμάει με ένα φοβερό τρόπο
τουλάχιστον για όποιον σε ξέρει..
;-)

σε αγαπώ τα μάλα!

Λένια

margkw είπε...

και εγω!!!! (μπορομε να διατυμπανιζουμε παντου την αγαπη μας!):Ρ