Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

..auditorum..

Και πάλι στο Οντιτόριουμ και περιμένω να γίνει λαντς μπρέικ, να φάμε και να πιούμε (χωρίς να χορέψουμε) με τα άλλα ελληνόπουλα, και μετά βουρ στην βιβλιοθήκη για διάβασμα!
Ακούω Crippled Black Phoenix που μου έστειλε η Θέλξη, να δω τι είναι κι αυτοί..Ενδείκνυται για μουσικό ψάξιμο η περίοδος.Είναι που πρέπει να συνδέσεις μουσικές με καταστάσεις, πρόσωπα, μέρη κλπ.Μουσικά λοιπόν ξεκινάμε..
Γενικά το ξεκίνημα της μέρας σήμερα ήταν λίγο περίεργο, με εμένα να σηκώνομαι απο το κρεβάτι στις 10, και να τρέχω να ετοιμαστώ για να προλάβω να φύγω 10.30 από το σπίτι για μάθημα (και στάση στον Πάνο να τον ξυπνήσω).Αποτέλεσμα: Μαργαρίτα-Βέγγος. Πλάκα είχε, δεν λέω, αλλά δεν το φχαριστήθηκα.Όταν πια έφτασα στην αίθουσα L10 και σκέφτηκα "ωραία, τώρα θα χαλαρώσω" γιατί με τον Ουκρανό είχαμε μάθημα, μας λέει ο καλός σου πως σήμερα ήταν να ακυρωθεί η διάλεξη, αλλά μιας και ήρθαμε μπορεί να την κάνει και να την ξανακάνει την άλλη βδομάδα για αυτούς που λείπαν σήμερα.Και πετάγεται ένας μαλάκας Ολλανδός και λέει ΟΧΙ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.Και πήγαμε σπίτι μας.Τσάμπα η τρεχάλα, τσάμπα το ξύπνημα..πφ.Αργόσχολα Ολλανδά!Αφού ήρθες που ήρθες ρε παπάρα, κάτσε κάνε μάθημα και κοιμήσου την άλλη βδομάδα..
Πήγα κι εγώ σουπερμάρκετ, να πάρω γάλα, ψωμί και σερβιέτες να μην το έχω έννοια το απόγευμα και να διαβάσω πιο πολύ..Βγήκε και κάτι καλό..
(αυτόι οι Crippled Black Phoenix μου θυμίζουν Floyd - ειδικά το Rise Up and Fight που ακούω τώρα, στην εισαγωγή ήταν σαν το One of these days.)
Αυτός που ήρθε και κάθησε δίπλα μου φοράει πολλή κολόνια.Προσπαθώ να καταλάβω πιο άρωμα.Μάλλον HUGO BOSS είναι.Νομίζω αυτό φόραγε ο Μανώλης τότε που τα είχαμε.
Συνδέω πολύ ανθρώπους με το άρωμά τους και την μυρωδιά τους γενικότερα.Όπως και καταστάσεις..Ακόμα προσπαθώ να αποσυνδέσω τον Μιχάλη ας πούμε από την Cool Water που την φοράει πολύς κόσμος.Τον Πάνο τον έχω συνδέσει με φυσικές μυρωδιές.Ανθρωπίλα. Και ευτυχώς είναι πολύ ωραία η ανθρωπίλα του. Επίσης αυτό το γαμημένο άρωμα που λέγεται Light Blue και που τόσο αρέσει στην Ελένη (εγώ δεν το αντέχω) το έχω συνδέσει με τότε που είχε κατάθλιψη και τέτοια.Σκατοπερίοδος και σκατοάρωμα.Ευτυχώς έχει πολύ καιρό να το βάλει.
Αυτά με τα αρώματα.Τσουπ!Κι άλλα Ολλανδά ήρθαν και κάθησαν δίπλα και γελάνε σαν χαζά.Δεν καταλαβαίνω τι λένε, αλλά δεν έχει σημασία γιατί είναι φλώροι.Με τα ταπεράκια τους τα γλυκούλια, και μέσα έχουν φέτες ψωμί.Βλέπεις τάπερ και λες ότι στην χειρότερη θα έχει κανα μπιφτέκι μέσα, αλλά αυτοί βάζουν ψωμί.
Πάντως εδώ στο εξωτικό Eindhoven έχουμε μαζευτοί πολλοί έλληνες.Τόσοι πολλοί που σε λίγο θα ξεπεράσουμε τους Ινδούς.Μπορεί και ναμας δώσουν αργία την 28η Οκτωβρίου τόσοι που είμαστε , όπως λέγαμε εχθές.
Μαζεύεται κόσμος και σταματώ την επιτυχημένη αυτή συγγραφή εδώ.Πείνασα κιόλας,οπότε "Ουφ, ας φάω το τόστ μου και το μήλο μου"..
Καλή βδομάδα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: