Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

gouda

Τυρι Γκουντα και φρυγανια..Αυτο τρωω τωρα.Νοστιμο ειναι.
Πριν μου αρεσε στο μπαλκονι με την αδερφη μου.Καναμε απο ενα τσιγαρο και λεγαμε.Ελεγε.Νιωθει.Την νιωθω.Δεν ξερω πως να μιλησω και τι να πω.Μας διεκοψε ο daddy cool.Οχι οτι αν συνεχιζαμε την κουβεντα θα εβγαζε καπου.Τι να κανω? Τι να πω?Πως να την κανω να νιωθει καλυτερα?Μπορω? Μακαρι να μπορω.Ισως μπορω.Ισως οχι. Με εχουν πιασει και μενα οι ανασφααλειες μου αυτο το καιρο και παλευω να χειριστω τον εαυτο μυ.Ζοριζομαι πολυ με το φαγητο παλι.Πολυ περισσοτερο απο τον προηγουμενο μηνα.Θελω να τελειωνω μ αυτη τη κατασταση.Λες και τα γαμημενα νουμερακια στη ζυγαρια εχουν καμια σημασια.Γιατι εχουν τοση για μενα?Μπορει να νιωσω σκατα αν δω 48,2 και πολυ καλυτερα αν δω 47,9.Ποτε θα σταματησει αυτο?Γινεται τωρα???Εν τω μεταξυ νιωθω κιολας.Μου αρεσει αυτο το παιδι.Πολυ.Αλλα τι να κανω που ειναι στη δουλεια.Καλα, παιζει να με εχει παρει χαμπαρι κι αυτος και οι υπολοιποι.Χεστηκα για τους υπολοιπους.Αυτος ομως με νοιαζει.Εχει πει πολλες φορες οτι τα ματια μιλουν.Γενικα..Εγω ετσ του μιλαω.Γιατι ετσι μιλαω κιολας.Αν δεν εχω και πολλα να πω.Ή αν αυτα που εχω να πω δεν μπορω να τα πω με το στομα.Ματια λοιπον.Και εχει τοσο ομορφα ματια..Και ειναι υπεροχος..Αληθεια..Αλλα με πιανει η τρελη απαισιοδοξια μου.Σιγα μην ειναι μονος.Κι αν ειναι..Σιγα μην γινει τιποτα..Δεν ξερω..Θελω να εχω καλο προαισθημα, ομως δεν εχω καν προαισθημα.Νιωθω σαν να πηγαινω γυμνασιο.Και να περιμενω τον ομορφο συμμαθητη να ερθει στο σχολειο.Μπορει και να το υπεραναλυω.Θα δουμε.Ακουω το Drive των REM τωρα.Ομορφο που ειναι.Πολυ.Ο καλος μου φιλος απο τη δουλεια ο Αντωνης σημερα μου ειπε να διαβασω Τομ Ρομπινς.Θελω μαλλον.Θα κοιταξω.Αν και ηθελα αλλο ενα βιβλιο του Χρηστιδη στο καπακι τωρα.Γιατι τα "Χαστουκοψαρα" τα λατρεψα.Αυτα.Δεν εχω να πω και τιποτα αλλο.Λιγες σκεψεις ηταν μονο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

μαλάκα, το θυμάμαι αυτό...
τέλος πάντων. ένα θα σου πω έστς και καθυστερημένα *γιατί τώρα που βρήκα πώς να αφήνω κόμεντ δεν έχεις γλυτωμό :-P*

ΓΑΜΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!
:-P