Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

floydosaturdaynight

Περιεργο βραδυ το αποψινο..μερα γενικοτερα.Ειχα ορεξη να βγω με συγκεκριμενα ατομα, και σε συγκεκριμενη φαση,αλλα δεν εκατσε κατι..νευρα,ξενερωμα.Εψαξα ολες σχεδον τις εναλλακτικες.Τιποτα δεν μου εκανε.
Μεσα λοιπον.Μεσα?Μεσα.
Πηγα στο "ψιλικοκο"(αυτο σημαινει ψιλικατζιδικο-ειχα δει να το λενε ετσι σε μια ταμπελα στην παλια μας γειτονια θαρρω-και μου αρεσει).Σαν αυτες τις εντελως pathetic χωρισμενες γκομενες, που βγαινουν σαββατοβραδο απο το σπιτι με τις πυτζαμες, για να παρουν γυναικεια περιοδικα και τσιγαρα.Μια απο αυτες ημουν κι εγω.Αλλα οσο το σκεφτομαι δεν ειναι και τοσο παθετικ τελικα.Οχι επειδη αποψε το εκανα κι εγω αυτο.Αλλα επειδη ετσι.Δεν ειναι κακο να το κανεις Κι αυτο που και που.
Πηγα λοιπον στον ψιλικοκο και πηρα τσιγαρα στην Ελενη και γυναικεια περιοδικα.Και μια γκοφρετα Νεστλε.
Και ηρθα εδω.Εγραψα ενα cd με φλοιντοεπιλογες -Alan's Psychedelic Breakfast, Let there be more light, One of these days και τετοια- το εβαλα να παιζει και αναψα ενα στριφτο.Μιλαμε για πολλη ψυχεδελια μαζεμενη..Τοση που δεν την αντεχω ουτε εγω.Ωραια.Με επιασε και ειρωνια μου τωρα.Μπορει να ειμαι και λιγο μαλακω τελικα.Ή ηλιθια.
Το μεσημερι πηγα και για καφε με τον Κωστα.Αυτον τον πανεμορφο που γνωρισα στην εξεταστικη στο αναγνωστηριο.
Πως γινεται με καποιον τοσο υπεροχο,πανεμορφο, καλο, γλυκο, με ΟΛΕΣ τις χαρες τελοσπαντων, να βαριεσαι αφορητα.?Δεν φταει ο Κωστας.Υπεροχος ειναι.Φταιω εγω.Δεν ξερω που.Αλλα φυσιολογικο δφεν ειναι και πολυ.Ασε που ανακουφιστικα που βαρεθηκα.Και δεν μου αρεσε και η μυρωδια του.Αυτο ειναι βασικο ομως.
Δεν μου αρεσει το blog που γραφω.Θα το αφησω να υπαρχει γιατι η "εμπνευση" (μη χεσω) αυτα μου υπαγορεψε να γραψω.Εστω.
Μαλακιες?Μαλακιες.Σαμπως ολοι γραφουν λογικα?
Οι πυτζαμες μου τα σπανε.Εχω νομιζω 4 σετ πυτζαμων κανονικα και 2-3 ακομα πιτζαμοπαντελονα.Ολα απο τον καιρο του Ηρωδη.Και ποτε δεν τα φορω σωστα.Κανω mix&match συνεχεια.Ε βεβαια.Ξερω κι απο μοδα.Ειμαι βλαμμενη.
Γενικα ειμαι βλαμμενη.Δεν το λεω ετσι για να το Πω.Αλλα καποιες φορες οντως.Αλλες παλι φορες ειμαι υπεργαματη.Και καλη.Και γενικα "ωραια" τυπισα!Οχι με την εννοια της ομορφιας! Ειμαι ομως "ωραια"..Ετσι.Και δεν ειμαι ψωνιο.
Χθες τελειωσα το βιβλιο του Λενου Χρηστιδη "Τα Χαστουκοψαρα".
Το βιβλιο απλως γαμησε.
Με σειρα προτιμησης στα βιβλια που εχω διαβασει μπαινει πρωτο το "Σαββατο βραδυ στην ακρη της πολης" και δευτερο το "Τα χαστουκοψαρα"..Μιλαμε για πολυ μεγαλο κατορθωμα τουτου του βιβλιου καθως το "Σαββατο βραδυ.."ειναι το αγαπημενο μου μακραν.Ετη φωτος μπροστα για απειρους λογους.Συναισθηματικους.Αλλα οχι μονο συναισθηματικους.Κυριως ισως.Αλλα οχι μονο.
Σημερα πηγα για ψωνια.Αλλα δεν το φχριστηθηκα γιατι βιαζομουν και ειχα και αγχος για την επιλογη μου.Την επομενη φορα που θα παω ομως θα το κανω σωστα.
Αυτα.Μαλακια μπλογκ.Ηθελα να χρωματισω τα γραμματα.Αλλα δεν θα το κανω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: