Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

floydolist στο windows media player

Ακούω το If και το σκεφτομαι..

"If I were a train I'd be late.."

Δεν θα σταθω στο τι συναισθημα γεννιεται ακριβως, ουτε στο τι εννοει ο ποιητης.Καμια φορα δεν χρειαζεται.Η πρωτη σκεψη ομως που μου ερχεται στο μυαλο ειναι η εξης:
Αναμνηση: Διαβαζω αγγλικα (ηλικια μικρη) και βλεπω την προταση "If I were you I would not watch too much TV" και ρωταω τη μαμα μου
-Μαμα, γιατι λεει if I were; Δεν εχουμε πει οτι το were ειναι στο β' προσωπο μονο;
Και εκεινη μου εξηγει πως οταν εχουμε υποθετικο λογο συνηθιζουμε να το χρησιμοποιουμε και στο α' προσωπο.
Το καταλαβα και δεν το ξεχασα.Τα αγγλικα ηταν παντα το δυνατο μου σημειο αλλωστε.Κι ο Mr Jim ελεγε πως ειμαι English thinker!
Ωραια ηταν στο φροντηστιριο.Οικογενειακα.Πραγματι ημασταν σαν οικογενεια.Παρτυ!!!Με τον Mr Jim να μαγειρευει hot dogs και French fries..Και την Miss Anna στην επιμελεια του χορου και των παιχνιδιων!!!!
Κι εμεις να τρεχουμε σαν υστερικα τριγυρω.
Μαθηματα!!!!Ολο γελια, τραγουδια και παιχνιδια..Ολα in English.Τελεια περναγαμε!
Ασχετα αυτα που εγραψα.Ολα.Αλλα ομορφα ασχετα.Γλυκα.Ανεμελα.

If ελεγα λοιπον..
Ενταξει.If.Παντα υπαρχει ενα αν στη ζωη μας.Μεγαλο ή μικρο.Μην το κανουμε και θεμα.Τουλαχιστον οχι τωρα.

Εντοπισα αυτο το σαββατοκυριακο μια δυσκολια που εχω.Δυσκολευομαι στην αρχη.Στο να ξεκινησω πραγματα,δραστηριοτητες, ο,τιδηποτε.Απαξ και ξεκινησω με παιρνει η ροη και ολα κυλουν.Μεχρι να γινει η αρχη ομως..Γαμα τα..Ακομη και για να αρχισω να γραφω δυσκολευομαι.Ξεκιναω καποτε ομως και μετα με παιρνει η ροη και συνεχιζω.Μπορει να γραφω ανουσιες μπουρδες.Ομως σκασιλα μου μεγαλη και δεκα παπαγαλοι, σκασιλα μου μικρη και δεκα ποντικοι , σκασιλα μου τεραστια και δεκα εργοστασια.Σχετικα με τα παραπανω παντως, και με το πώς καθυστερω να ξεκινησω πραγματα (-ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!-θα τσιριζε η Κα Σαρρη) εχω να κανω την εξης ερωτηση: Ποτε γιορταζει ο Αγ. Πουτσος; Γιατι θα εχω πολλες δουλειες εκεινη την ημερα!

Απο χθες εχω και επισκεψεις!Την φιλη μου την Περιοδο.Μου τη σπαει λιγακι.Ξερετε.Φερνει μαζι και το μαλακισμενο προεμμηνορυσιακο συνδρομο που δεν το χωνευω καθολου, και κατι αλλες ορμονες.Πολυ μεγαλες τσουλες.Ενταξει δεν λεω.Τους τελευταιους μηνες χαιρομαι οποτε την βλεπω.Αλλα μετα μου την σπαει.Δεν ειναι και πολυ καλη φιλη, δε νομιζετε; Ή απλως εγω ειμαι περιεργη.Μπα.Δεν το νομιζω αυτο.

Ποια ωρα γαμανε οι γυφτοι;Και γιατι παντα ρωταμε τοτε τι ωρα ειναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: