Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

..σκορπια λογια..

Παράλληλο Σύμπαν
Τελευταια ζω σ'ενα τετοιο ολο και πιο συχνα.Οταν δεν θελω να ειμαι η Μαργαριτα.
Ενταξει, δε λεω.Γαμω τα ατομα ειναι η Μαργαριτα.Αλλα ειναι στιγμες-δυσκολες-που η Μαργαριτα πρεπει να παρει αποφασεις-δυσκολες-φαινομενικα προφανεις.Και τοτε...Welcome to the Parallel Universe..Where everyone is happy!!!!
Σκατα!Τα 'χω με τον εαυτο μου!Γιατι βασανιζω το μυαλο μου με πραγματα ασημαντα.Οταν καμια φορα συνειδητοποιω ΠΟΣΟ θα απλοποιουσα τη ζωη μου με μια καπως διαφορετικη οπτικη τρελαινομαι.Whatever!Ειμαι σε καλο δρομο anyway.Εννοω στο να βαζω σκεψεις σε ταξη.Λεμε τωρα!Προσπαθω τουλαχιστον.
Εν τω μεταξυ, διαπιστωνω πως γραφω σ'αυτο το blog απο περσι.Παει χρονος σιγουρα.Πιο αραια στην αρχη.Τωρα πιο τακτικα.Εχω κολλησει λιγο.Ειναι κολλημα το blogging!Ελεγα λοιπον πως γραφω τοσο καιρο, ομως δεν εχω συστηθει,δεν εχω πει πολλα για την Μαργαριτα.Πρεπει? Μπορει να το κανω.Θα το κανω.Αλλα σε αλλο post.Θελει ξεχωριστο post.Για να τονισω την γαματοσυνη μου (λολ!).Και επειδη το post αυτο θα βρισκεται στη μεση του blog θα ειναι σαν αυτα τα ωραια-περιεργα σκηνοθετικα κολπα.Που ξεκινα μια ταινια απο τη μεση περιπου της ιστοριας και γυρνα πισω και τετοια ομορφα!Καλο ε?
Σαν σκηνοθετης δεν θα το 'χα με τιποτα θαρρω.Ουτε σαν φωτογραφος!Ουτε κατα διανοια!Σαν μουσικος ισως.Σαν χορευτρια δεν ξερω.Αλλα θα μ'αρεσε.
Κλεινοντας..

ΤΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ:
  • Η φωνη της αδερφης μου την ωρα που στην δουλεια απλως δεν την παλευα αλλο.
  • Η ταμπελα σε ενα "τυροπιταδικο" στην Μιχαλακοπουλου : "ΤΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΔΙΚΟ"
  • Το συντριβανι και η μυρωδια του (παλι στην Μιχαλακοπουλου)
  • Η θεα ενος πανεμορφου αντρα (ε τι να κανουμε)
  • Η αισθηση που ειχα μετα το μαθημα χορου
  • Το ζεστο νερο και οι καθαρες πυτζαμες μου οταν ηρθα σπιτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: