Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

..μονολογκ?..

Λες να μου πουν πως προσβαλω πνευματικη ιδιοκτησια χρησιμοποιώντας αυτον τον τιτλο;
Δεν ξερω.Ελπιζω οχι..Εξ αλλου δε νομιζω οτι κι οσα θα γραψω εχουν να κανουν και με το εν λογω βιβλιο.Που μολις ξεκινησα να διαβαζω.Και παλι εχω κολλησει!Θεος ο Χρηστιδης.Τον αγαπω.Νομιζω θα μπορουσα να ειμαι ερωτευμενη μαζι του.Αλλα δεν ειμαι.Γιατι δεν τον ξερω,Εννοω δεν τον γνωριζω προσωπικα.Να "τα εχουμε πει" και τετοια.Δεν ξερω καν αν ειμαι ερωτευμενη.Μπορει να ειμαι ετοιμη να ερωτευτω.Αφου γνωρισα τον Βαγγελη.Και η πλακα ειναι οτι δουλευουμε "μαζι" στην ιδια εταιρια,ιδιο οροφο κοντα 10 μηνες.Αλλα τις τελευταιες 2 βδοαμαδες μιλαμε.Και γνωριστηκαμε.Ακομα γνωριζομαστε μαλλον.Με συμπαθει.Σιγουρα.Εγω κατι παραπανω απο αυτο.Μπορει κι εκεινος.Τις προαλλες μου ειπε οτι νιωθει σαν να με ξερει χρονια.Δεν ξερω πως να το παρω αυτο.Η συνεχεια ομως ειχε πλακα.."-Εμπιστοσυνη το λενε αυτο;..δεν ξερω" "-Μπα, νομιζω το λενε χημεια.."..Η δικια μου απαντηση..Δεν ξερω..Θα δουμε..
Εχει το τηλεφωνο μου.Εγω οχι το δικο του.Του το εδωσα δηθεν φιλικα και αδιαφορα μηπως πηγαιναμε κανενα γηπεδο αν δεν εφευγε το ΣΚ..Ελεος.Δεν βρηκα κατι αλλο να του προτεινω; Ειπε ναι ομως..Κι ακομα περιμενω τηλεφωνο,μηνυμα ή κατι τελοςπαντων.Μπορει και να εφυγε, μπορει να μην μπορεσε και να θεωρησε οτι δεν χρειαζεται να μιλησουμε..Οπως και να εχει εγω περιμενω.Και ο Βαγγελη μονοπωλει τις σκεψεις μου αυτο το Σ/Κ.
Αρκετα.
Forever and one ακουω τωρα..Helloween. Οταν ημουν με τον Μιχαλη συμφωνουσαμε στο οτι αυτη η μπαντα εχει αστειο ονομα.Τωρα το σκεφτομαι μονη μου γιατι ο Μιχαλης δεν ειναι εδω.Δηλαδη ειναι, με τον τροπο του..Αλλα δεν ειναι "το αγορι μου"..Λειπει ρε παιδι μου..Δεν με ενοχλει πια.Ετσι νομιζω τουλαχιστον.Νιωθω οταν τον βλεπω και θελω την προσοχη του και την αγκαλια του.Μου τα δινει και τα δυο απλοχερα.Αυτα.
Σημερα βρεχει.Απο το πρωι.Σπαστικος καιρος.Παρ'ολα αυτα βγηκα εξω. Πηγα και χαθηκα για λιγο σε ενα βιβλιοπωλειο.Η Νικη τελικα δεν βγηκε απο το σπιτι.Καλα, μολισ ειδα την βροχη οταν ξυπνησα το ηξερα.Δεν πεοραζει.Θα συγχρονιστουμε καποτε και με την φιλη.Γιατι εχω να της πω παρα πολλα.Και να μου πει κι εκεινη.
Τωρα εχει μεσημεριασει.Κοντευει απογευμα.Θα ερθουν οι γονεις μου σε λιγο και θα εκνευριστω.Πολυ μου τη σπαει καμια φορα οταν απο εκει που το σπιτι ειναι αδειο καιε χεις την ησυχια σου, ξαφνικα γεμιζει και ο καθενας λεει τον μακρυ του και τον κοντο του.Αλλα νταξ..1)Αυτα εχει η συμβιωση με τους γονεις θαρρω
2)Οικογενειακα και ομορφα ειναι ολα αυτα ενιοτε.
Αλλα εγω απο το σπιτι θα φυγω συντομα.Δεν ξερω ποτε.Αλλα θα την κανω.
Ετσι ειναι.Εγω παντως τις τελευταιες μερες δεν τσακωνομαι μαζι τους.Προσπαθω να δειχνω ηρεμη και κεφατη.Ειμαι κιολας νομιζω.Πιο ηρεμη σιγουρα.Για το κεφατη δεν κοβω και τον λαιμο μου.Αλλα ετσι νιωθω πολλες μερες.Φαινομενικα τουλαχιστον ειμαι.Και τωρα στο msn μου μιλαει ο Ακης, αλλα βαριεμαι τοσο να κουβεντιασω.
Ο Ακης..Καποτε ειχε αυτος το μονοπωλειο των σκεψεων μου.
Καποια στιγμη πρεπει να μιλησω για τους φιλους μου.Οχι γιατι πρεπει.Ετσι.Επιδιη θελω.Φορος τιμης κλπ.
Τεσπα.
Αυτα.
Θαρρω.

rain Pictures, Images and Photos

Δεν υπάρχουν σχόλια: