Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Γιαγύραμε

Αυτό ήταν.Τέλος οι διακοπές για φέτος.Δηλαδή νταξ, όχι και τέλος..Θα πάμε και στην Κρήτη λιγουλάκι να χαλαρώσουμε στο χωριό καμιά βδομάδα και να κάνουμε και καμιά βόλτα στο Ηράκλειο με την Ε. και τη Β. και τα ξαδέρφια τα υπόλοιπα, να φάμε και κανα φαί από την θεία την Μινοδώρα κτλ κτλ.
Οι κανονικές διακοπές όμως, αυτές της Αντιπάρου τελειώσανε.Και ήταν καλά.Πολύ καλά..Τα είχαν όλα.Λιώσιμο, ξενύχτι, χορό , τσακωμούς, φλέρτ,θάψιμο, κάψιμο, χαβαλέ..΄΄Ολα..Γνωρίσαμε και κόσμο και συνειδητοποίησα πόσο διαφορετικό είναι να κάνεις διακοπές μόνο με τις φίλες σου..Πόσο πιο εύκολα κοινονικοποιήσαι και γενικότερα πόσο πιο εύκολα ειναι όλα..
Ακολουθούν ατάκες διακοπίσιες.Προφανώς χωρίς νόημα, αφού εκείνη την ώρα και εκείνη τη στιγμή άξιζαν, αλλά επειδή τώρα αναπολώ διακοπές θα τις γράψω.

Α.-"Καλά, η μουσική ήταν ίδια με το Remember,τελεια, αλλά το πιο γαμάτο ήταν που ήμασταν όλοι όρθιοι στην πίστα και χορεύαμε.Δεν καθόταν ούτε ένας!"
Ν.-"Καλά, αν ήμουν εκεί θα καθόμουν εγώ."
Α.-"Α,ωραία!Θα μας φύλαγες και τις τσάντες!"

Α. (και όλοι κατά τη διάρκεια των ημερών)-"YOU are the dancing queen!"

(Τάβλι μεταξύ εμού και Ν.ΚΑΨΙΜΙ 2 το πρωί με συνοδεία μπύρας ΦΙΞ)
Ν.-"Νόμιζα πως είμαι εγώ"

Γ.-"Μα πόσα Βριλ χωράνε σε μια πυραμίδα;;;;"

(Η Σ. βγάζει φωτογραφίες ανεξέλεγκτα.Όλη την ώρα.Εκείνο το πρωί με θέλει για μοντέλο και μου λέει να χαμογερλάσω.Η Ν. έχει τις αντιρήσεις της..)
Ν.-"Να είσαι λυπημένη.Τα μοντέλα είναι πάντα λυπημένα , ιδιαίτερα στην φθινοπωρινή κολεξιόν!"

Ν.-"Είμαι άβουλο όντο"

(πλοίο Blue Star Paros)
καμαρώτος -"From the bar left"

(ξανά πλοίο μπλου σταρ Πάρος.Σοβαρή συζήτηση μεταξύ εμένα και της Σ. ενώ η Α. παρακολουθεί με περίσσιο ενδιαφέρον.)
Σ.-"Δηλαδή αν κάποιος είχε ψωρίαση και κάθησε εδώ;;;Τι γίνεται;;"
Μ.-"Κολλάς και εσύ ψωρίαση." ('υφος :-|)
Σ.-"Μπλιαχ.Δεν θέλω.."
Μ.-" Γιατί μωρέ, κόλλησε κανείς ψωρίαση ποτέ από καράβι;"
Σ.-"Η Kim Kardasian"
Μ.-"Ε, και δεν χαίρεσαι; Μετά την Κιμ Καρντάσιαν και η Σ.Α.!!!"
Α.-"Ποια είναι η Κιμ Καρντάσιαν;;;"

Α."Τοστάκι κανείς;;;;"

(7 το πρωί..Γυρνάμε από το La Luna )

Α. "Πωωω..πρέπει να κάνουμε τον κύκλο.."
Γ."Να πηδάγαμε τον τοίχο..σε σκηνή θα πέσουμε.."
Μ."Ναι!Θα κάνουμε και γκελ!"
Γ."Θέλω να πλύνω τα δόντια μου"

(ένα 18χρονο μας έχει πιάσει την κουβέντα και μας λέει για τις βάσεις φέτος που αν δεν πέσουν δεν περνάει Πληροφορική και πρέπει να ξαναδώσει..Προβλήματα του κόσμου..Εμείς συγκαταβατικά τον ακούμε και του δίνουμε συμβουλές.Το παιδάκι νιώθει ευγνωμοσύνη και υπόσχεται πως όταν μπούμε στην La Luna θα έρθει να χορέψει μαζί μας.Και έρχεται..)

18χρονο (ακούγεται το Another one bites the dust) "Αυτά τα τραγούδια τα παίζαν και στα νιάτα σας;"
Μ.(Γουρλώνω μάτια και θέλω να διαολοστείλω, αλλά παίρνω βαθιά ανάσα) "Και στα νιάτα της μάνας μου μη σου πω..."
18χρονο (έχοντας καταλάβει την γκάφα..) "Πωωωω δεν γαμάει που είναι τόοοσο παλιά τραγούδια και ακόμα τα ακούμε;;;"

Και άλλα πολλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: