Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

..like a bird on a wire..και στοχοι για το 2009

Τελειωνει το γαμημενο 2008..Επιτελους!3 μερες έμειναν..
Εχω πολλους στοχους..Δεν ξερω ποιους θα πετυχω.Μπορει ολους,μπορει κανεναν..Ευχομαι εστω 2-3..

Στοχος 1 και σημαντικοτερος ειναι να βελτιωσω την υγεια μου..Πως θα γινει αυτο;Τρωγοντας σωστα.Και καθε μερα σωστα..Εχω καταφερει καποια πραγματακια πανω σ'αυτο, αλλα τα δυσκολα ειναι ακομα πολλα και ειναι ολα μπροστα μου.Μεσα σ'αυτα ειναι και το να παρω βαρος.Οχι πολυ..Αλλα μαλλον πρεπει.Κι αυτο ειναι που με τρομαζει περισσοτερο απο οσα εχω να κανω.Επειδη ομως πιο πολυ φοβαμαι να πεθανω ή να προξενησω καποια ανεπανορθωτη ζημια στην Μαργαριτα θα τα παρω.Και θα το καταφερω..

Στοχος 2 ειναι το να παρω πτυχιο.Ακουγεται βουνο και μακρινο, αλλα ειναι εφικτο..Totally!

Στοχος 3 να ερωτευτω..Αυτο δεν ειναι τοσο στοχος..Ευχη για καλη τυχη περισσοτερο..Και μαλλον παει πακετο με το πως ειμαι εγω με τον εαυτο μου.Στην φαση τουτη δεν ξερω κατα ποσο τα εχω καλα μαζι του.Αλλα μαλλον εχω αρχισει να τον αγαπω πιο πολυ..οποτε..Love will soon come.

Στοχος 4 να δωσω εξετασεις στο χορο.Ειτε τα καταφερω ειτε οχι θελω να ξερω πως προσπαθησα να κανω κατι παραπανω γι αυτο που λατρευω.Να παω ενα βημα παραπερα.Ασχετα με το τι θα καταφερω.Θα ειναι νικη και μονο το να προσπαθησω!

Στοχος 5 να καρτησω κοντα μου φιλους και αγαπημενα προσωπα που πιστευω πως αξιζουν και πως με αγαπουν.Με τους φιλους γενικα διαπιστωσα πολλα φετος.Ρε..Μεγαλη κουβεντα "ο φιλος".Το -κανω ωραια παρεα και πολλα χρονια με καποια ατομα- απεχει αρκετα απο το να ειναι φιλοι ουσιαστικοι.Και ο φιλος δεν χρειαζεται να κανει και πολλα για σενα.Αρκει να ειναι εκει.Αλλα να ειναι.ΝΑ ΕΙΝΑΙ.Ειτε τον βλεπεις 1 φορα τον μηνα,ειτε 1 καθε 15,ειτε καθε μερα..Αν ξερεις, αν νιωθεις πως ειναι εκει, ειναι φιλος.Και αρκει μια αγκαλια και ενα χαμογελο για να καταλαβεις.

Στοχος 6 να μην ειμαι και τοσο καλη, εις βαρος μου.Νομιζω πως καποιες φορες πρεπει να λεμε την αληθεια και γενικα να δειχνουμε και τον θυμο μας και την στεναχωρια μας.Αποφασιζω πως φετος δεν θα κραταω τιποτα μεσα μου.Τουλαχιστον στο μετρο του εφικτου.

Δεν ξερω τι αλλους στοχους να θεσω σε ενα blog..Θα ηταν χαζο θαρρω να αρχισω να γραφω στοχους τυπου " να δω την ταδε ταινια,να διαβασω εκεινο το βιβλιο"..Μαλακιες..Ο,τι θες κανεις..Τα σημαντικα τα εγραψα..Wish me luck and courage..COURAGE MY FRIEND!!!
Ερχεται νεα χρονια και οπως καθε χρονο τετοιες μερες ειμαι πολυ αισιοδοξη..
Κατω η μιζερια!Ζητω η χαρα και η ελπιδα!
Photobucket

Δεν υπάρχουν σχόλια: