Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

..μερικοι στην κοσμαρα τους!..

Θα γραψω με επαναστατικο κοκκινο!
Τις τελευταιες μερες γινεται ΤΣΗ ΠΟΡΝΗΣ. Μετα το τραγικο συμβαν της 6ης Δεκεμβρη και τα επακολουθα..Δεν θελω καν να αναφερθω σε ο,τι εγινε, σε ο,τι ακολουθησε..Δεν εχω διαθεση και ορεξη..Μεσα μου εχω ακομη πολλη οργη.Οργη για τον μαλακα που τραβηξε τη σκανδαλη πανω στο παιδακι.Οργη για ολους τους αφελεις που αμεσως αρχισαν να τα βαζουν με τους κουκουλοφορους και να ζητουν την επεμβαση του στρατου..Λες και δεν ηταν προφανες ποιοι καναν τα μπαχαλα..ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟΣΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΟΛΟΤΟΦ ΣΕ ΚΛΟΥΒΑ ΜΠΑΤΣΩΝ?ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΗΤΑΝ..Αλλα ειστε αφελεις.Δεν σας κατηγορω..Μαλλον σας κατηγορω καπως.Γιατι ειστε ενηλικοι και πολιτες αυτης της χωρας και ειστε μεσα στα ατομα που διαμορφωνουν εκλογικα αποτελεσματα κλπ...
Οργη εχω μεσα μου και για τον Κουγια..Αλλα δεν θα σπαταλησω δευτερη γραμμη για εκεινον.
Βλεπουμε λοιπον οσα γινονται..Εγω βλεπω και μια διαθεση απο τον κοσμο (κυριως τους νεους ανθρωπους ευτυχως) να μην ξεχαστει ολο αυτο.Να συνεχισει δυναμικα με πολλες μορφες παλης!Και μου αρεσει!Και νιωθω καλα.Αλλα ρε πουστη εκνευριζομαι ακομη μια φορα με τους αφελεις της προηγουμενης παραγραφου, που κιολας ειναι στον κοσμο τους.Και η μονη τους εννοια ειναι να ανεβασουν καινουριες φωτογραφιες& video στο facebook.Σκατα!Που παμε με τετοιους ανθρωπους...
Ρε το blog αυτο ειναι μαλλον υπεραποτυχημενο.Εχω απειρες σκεψεις στο κεφαλι μου αλλα αδυνατω να τις γραψω.Αδυνατω να τις εκφρασω..Και αυτα που εγραψα ειναι σκατουλενια..και ισως ασυναρτητα..και ισως πεζα και λιγα...Ουτε τα μισα απο αυτα που σκεφτομαι..Αλλη στιγμη ισως..Ισως και οχι..
Ελληνικο καφε θα πιω τωρα..Και θελω να πιστευω πως δεν θα σβησουν ολα αυτα!
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: