Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Απολογισμός

Απολογισμός 2008:
Το 2008 ήταν μια άσχημη μάλλον χρονιά για μένα.. Νομίζω έπιασα σε πολλούς τομείς τον πάτο..
Ας κάνω λοιπόν τον απολογισμό μου ανά τομέα:

ΥΓΕΙΑ:
Μπαίνοντας το 2008 ήμουν 53 κιλά. Βγαίνοντας είμαι 48. Έφτασα και τα 44.. Not good at all. Εξετάσεις αίματος και ο σίδηρός μου όλο και πιο κάτω. Είχα κόψει το φαγητό εντελώς σε κάποια φάση και συντηρούμουν μονάχα με τα πρωινά μου δημητριακά. Επισκέψεις στην Πατρικίου , με μια Μαργαρίτα σαν θηρίο ανήμερο να μην παραδέχεται το πρόβλημα.
Παθολόγος – διατροφολόγος σχεδόν με το ζόρι. Χαμηλή οστική πυκνότητα. Χαμηλές καύσεις. Φεριτίνη στον πάτο.
Καλοκαίρι. Συνεχίζω τα ίδια τρώγοντας λίγο περισσότερο στην Νάξο αλλά κολυμπώντας πάρα πολύ για να τα κάψω. Μένω μόνη το καλοκαίρι. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Αδυνατώ να φροντίσω τον εαυτό μου. Συνειδητοποιώ πως έχω πρόβλημα. Γράφω τις σκέψεις μου, τα λέω στην Πατρικίου και προχωρώ κάπως καλύτερα since then. Πήρα 4 κιλά. Το φαγητό μου είναι δύσκολο και δυσάρεστο. Αλλά θα πάει καλύτερα.

ΣΧΕΣΕΙΣ:
Δεν θα μιλήσω μόνο για γκόμενους. Είναι αμελητέα ποσότητα συναισθημάτων έτσι κι αλλιώς.
Γενικά, ευτυχώς που υπήρχε η αδερφή μου. Αν δεν ήταν να με ακούει , να με νιώθει και να με καταλαβαίνει δεν ξέρω πώς θα την έβγαζα καθαρή. Ήξερε ανά πάσα στιγμή πώς να με κάνει να νιώσω καλύτερα και τι να μου πει. Αναρωτιέμαι συνέχεια αν είμαι εξίσου καλή για εκείνη. Της αξίζει όχι απλά το καλύτερο, αλλά όλα τα καλύτερα όλου του κόσμου.
Φίλες..Χμ.. Ερώτημα που θέλει αρκετή σκέψη. Γενικά δημιουργήθηκαν νέες φιλίες και γνωριμίες. Όμως αυτές θέλουν τον χρόνο τους για να δοκιμαστούν. Το βασικό είναι οι παλιές. Αυτές που υποτίθεται είναι και δοκιμασμένες. Αναθεώρησα πολλά το καλοκαίρι. Τα επανεξετάζω συνεχώς μήπως και έχω κάνει λάθος. Δεν θέλω μάλλον να πιστέψω πως οι καλοκαιρινές παραδοχές ίσως και να ισχύουν. Γι αυτό το ψάχνω συνέχεια.
Γκόμενοι.. Αρκετοί. Χωρίς να οδηγούν όμως κάπου. Δεν έγινε μπαμ, ήταν πιασμένοι, ήταν μαλάκες, ξενέρωσαν, ξενέρωσα, δεν έδεσε το γλυκό, τρόμαξαν, ήταν μικροί. Πολλοί λόγοι υπήρξαν. Υπήρχε και ο Μιχάλης. Που δεν είχε ξεπεραστεί εντελώς. Μπορεί ούτε καν τώρα. Ελπίζω όχι όμως. Τα ζώδια έλεγαν πως το 2008 θα ερωτευτώ και θα κάνω σοβαρή σχέση. Αφελές να πιστεύω πως όλοι οι καρκίνοι της γης θα το βιώσουν αυτό. Όταν όμως θες να ερωτευτείς, το πιστεύεις one way or another.
Το 2009 δεν ξέρω τι λένε τα ζώδια. Εγώ όμως λέω πως μάλλον θα ερωτευτώ.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ:
Γενάρη και Φλεβάρη δεν είχα δουλειά. Μετά ξαναγύρισα στον Χ.Ο. Και είμαι ακόμα εδώ και πάω καλά και με υπολογίζουν πλέον. Μου αρέσει. Τουλάχιστον μέχρι να πάρω πτυχίο.
Αυτό έρχεται μάλλον. Αν και τον Ιούνιο έκαψα την εξεταστική, τον Σεπτέμβρη πήγα καλά και αναπτερώθηκε το ηθικό μου. Οπότε ελπίζω..

ΖΩΗ:
Ανακάλυψα τι είναι η ζωή μου. Χωρίς τι δεν μπορώ να ζήσω. Μουσική και χορός. Θα δώσω εξετάσεις στο Υπουργείο το φθινόπωρο και ελπίζω να περάσω. Στους γονείς μου δεν το έχω πει ακόμα. Ντρέπομαι και νομίζω δεν θα καταλάβουν. Αργότερα.
Απλώς δεν μου πάει η καρδιά να το αφήσω έτσι να χαθεί. Κι ας το ανακάλυψα αργά και ας μην είμαι super ταλαντούχα. Τα συναισθήματα που δημιουργούνται όταν χορεύω, απλώς δεν περιγράφονται.
Και με την μουσική..
Τους τελευταίους μήνες δεν είμαι ενεργή μουσικά. Σταματήσαμε και με το group. Μου λείπει ένα κομμάτι. Δεν είμαι τελείως full. Έχω πολλά να δώσω. Πολλή ψυχή να βγάλω. Την έχω γαμώτο. Και δεν γίνεται να την κρατώ άλλο μέσα μου.


Σε άλλο post θα μπουν οι στόχοι για το 2009.
Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: