Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

σαλιγκαρι

Date:15/12/2008
Time:19:39
Place: Πλατεια Ψυχικου
Καιρος: Συννεφιασμενος+Βροχερος
Διαθεση: Χμ.Οκ..
Συναισθηματα: Απροσδιοριστα
Παρεα: Τσιχλα Trident Senses + mp3 player
Song playing: Paradise City-Guns n Roses


Εβρεχε πριν λιγο.Εχουν βγει και σαλιγκαρια.Αν ηταν μερα θα ειχε ουρανιο τοξο.Κοιταζω ενα σαλιγκαρι.Ας το ονομασουμε Τζωρτζ.
Ο Τζωρτζ ειναι μεγαλος και εχει ενα εξαιρετικο σπιτι.Το κουβαλαει μαζι του για να μην του το παρει κανεις.Τον κοιτω λοιπον και σκεφτομαι πως μπορει σε λιγο καιρο καποιος να τον φαει.Γιατι οι ανθρωποι τρωνε σαλιγκαρια.Εγω οχι.Αν και δεν εχω δοκιμασει ποτε.Αλλα θεωρουμαι ανθρωπος εγω τωρα;ΛΩΛ.Η επομενη σκεψη που περναει απο την κεφαλα μου ειναι "Ποσες θερμιδες να εχει ενα σαλιγκαρι;"..Μαλακα δεν παω καλα!Περνα απο μπροστα μου αυτοκινητο με διαφημιση BODYLINE. Σλογκαν:Χαστε κιλα ,Κερδιστε ζωη..Ποση σημασια στον τομεα αυτο επιτελους;;;;Πως να μην σκεφτομαι την θερμιδικη αξια του "χοχλιου";
Αλλαξε το τραγουδι..Loose control-James
Control-Ελεγχος.Το Α και το Ω στη ζωη μου ολα αυτα τα χρονια.Και επρεπε να φτασω 23 για να το καταλαβω.Καλλιο αργα..

Το Ψυχικο δεν εχει παγκακια!Και τα ΒΠ τον παιρνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: