Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

..I like..

Μου αρεσουν οι ηρεμες Κυριακες..Αυτες που κοιμασαι οσο θες, χωρις να υπαρχει ο παραμικρος θορυβος μεσα στο σπιτι..Που ξυπνας και φτιαχνεις καφε και εισαι σε μια απολυτη ησυχια..Εσυ , η μουσικη , η εφημεριδα σου, ενα βιβλιο..
Που αν εχεις νευρα και πονοκεφαλο δεν θα πρεπει να δωσεις λογο σε κανεναν, γιατι απλα δεν ειναι κανεις εκει..Το χρειαζομαι αυτο καμια φορα..Να μην μιλαω σε ανθρωπο.Δεν ειναι οτι κλεινομαι ακριβως..Απλως θελω ηρεμια και σιωπη..Καμια εννοια..Κανεναν πανω απο το κεφαλι μου..
Σημερα ειναι Κυριακη..Η προτελευταια Κυριακη του χρονου..Τα μαγαζια ειναι ανοιχτα και οι γονεις μου λειπουν..Τι ωραια..Γι αυτο και η ησυχια.
Ενταξει δεν εχω θεμα με τους γονεις μου..Ειναι γαματοι..Απλως εγω μαλλον δεν μπορω αλλο αυτο το "οικογενειακο" πρεπει..Δεν ξερω πως ακριβως να το θεσω..Το resume ειναι οτι βρισκω την ησυχια μου οταν ειμαι μονη στο σπιτι και μονο τοτε...Αρα???Τραβα σε ενα δικο σου..Ειναι κοντα νομιζω κι αυτο το γεγονος..Αυτη η αποφαση τελοςπαντων..Μολις σταθω λιγο στα ποδια μου.Γιατι ακομα παλατζαρω..
Και επειδη κι αυτο το ποστ μου δεν ειχε εμπνευση και αιτια..ουτε καν ουσια..ενα βιντεακι για το καλο!




Δεν υπάρχουν σχόλια: