Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

και είναι τρίτη

7 του μηνού του Δεκέμβρη. Και όλα είναι εντάξει μάλλον. Και όσα είπα χθες βράδυ, περι μη έμπνευσης, πίεσης κλπ, ισχύουν, αλλά δεν είναι και τόσο άσχημα Τιμολέων.Έχουν κι αυτά το γούστο τους.Κρατάμε γερά στην ξενητιά και ο καιρός θα δείξει.
Γεμάτη φουλ η σημερινή μέρα. Είμαι ακόμη στη μέση της. Η συνέχεια περιλαμβάνει μίτινγκ με Ρώσο, Τούρκο, Ουγκαντανέζο (ποιος θα μου πει πώς λέγεται αυτός από την Ουγκάντα?) για το WIS-IR πρότζεκτ.Ανάθεμα κι αν βγει. Μέχρι θες νόμιζα πως θα έκανα το ρισέρτς πάρτ, με βιβλιογραφίες, πέιπερς και τα ρέστα.Αλλά όπως δείχνουν τα πράματα, κι επειδή η έλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας που τόσες φορές έχω αναφέρει, υπάρχει άφθονη..θα παίξω και στον προγραμματισμό θαρρώ. Δεν το χω και πολύ, αλλά μπορώ να το κάνω με κάποιο τρόπο, οπότε κάτι θα μου δώσει αυτό.
Έτσι έτσι.Θετική σκέψη άφθονη, γιατί έχει μαυρίλα ο καιρός, έχουν μαυρίλα κι οι καταστάσεις, άμα δεν γελάμε δεν θα τη βγάλουμε καθαρή...
Σήμερα όμως, επειδή είναι Τρίτη, και τα Τριτιάτικα βράδυα έχω μια τελετουργεία χαλάρωσης.Δεν θα την αποκαλύψω εδώ..Αλλά ας πούμε πως θα ξεκινήσει με ένα άκρως χαλαρωτικό μαγείρεμα..Και θα είναι κόμφορτ φουντ που λέμε..Έτσι για να γουστάρουμε.
Η Θ. κάνει αποτοξίνωση.Με μπρόκολα και πράσσα.Εγώ άμα κάνω αποτοξίνωση τώρα, επειδλη χάνω και εύκολα βάρος , θα πάω 49 κιλά στην Αθηνά και θα φρικάρουν τα γονεικά.Οπότε τρώμε για την ώρα για να μείνουμε 51-52.Και βλέπουμε.
Λοιπόν..Το μενού σήμερα έχει ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΜΕ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ.
Από τα αγαπημένα μου φαγητά.Στην Αθήνα το κάνω στον φούρνο.Εδώ, επειδή το φφουρνάκι μου και το ταψάκι μου είναι μικρά πολύ, θα το φτιάξω στην κατσαρόλα.Παραλλαγή που δεν έχω ξανακάνει, αλλά λογικά θα είναι πεντανόστιμη!
Έχω πει στον Π. να πάρει μπουτάκια κοτόπουλου από το σούπερμάρκετ..
Θα βάλουμε κοτόπουλο, κρεμμυδάκι, σκόρδο, ντομάτα, βασιλικό, λαδάκι, αλάτι και πιπέρι.Απλά πράγματα..Ίσως χρησιμοποιήσω και λίγο λευκό κρασάκι για να σβήσω τα κρεμμυδοσκόρδα..όχι ότι χρειάζεται..αλλά κάπως θέλω να το ξεφορτωθώ..
Και μόλις το κοτοπουλάκι μας ψηθεί σχεδόν και έχουμε όμορφη σάλτσα, θα ρίξω τα μακαρόνια εκει μέσα να βράσουν..Και ευχόμαστε για το καλύτερο..
Καλή μας όρεξη λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: