Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

ή φρεντουτσίνο πίνεις ή καργα γαλλικό!

Κάργα Γαλλικό φορ μι πλιζ. Τι να κάνω που μου αρέσει ο γαλλικός καφές! Έσπασε όμως το Φρεντς Πρες μου το Σάββατο , υπό ανεξιχνύαστους ακόμη λόγους, και δεν μπορώ να πιω γαλλικό καφέ.Πίνω νες, αναγκαστικά.Δεν μου αρέσει όπως τον έφτιαξα.Μάλλον ελληνικό έπρεπε να κάνω τελικά.Καφέ πάντως όπωσδήποτε.Διότι σήμερα κατάφερα και ξύπνησα νωρίς, παρά την χθεσινή αργοπορία στον ύπνο, και δεν ξαναέπεσα στο κρεβάτι μετά το πρωινό!Μεγάλο κατόρθωμα μιλάμε.
Χθες ξεκίνησαν τα υπναλάκια μας νωρίς σχετικά..Κατά τη 1 , τυχαία..Αλλά ξύπνησα από ανήσυχο και άσχημο όνειρο, και δεν γινόταν να γκόου μπακ του σλιπ.Και σηκώθηκα, έκλεισα πισιά και μουσικές, έπαιζε ο λαστ εφ εμ μου λέοναρντ κοέν και τομ γουέιτς, και έστειλα μήνυμα στον Π.Γιατί δεν μπορούσα άλλο με τα κωλοόνειρα.Είχα και κρύα πόδια.Και ευτυχώς ήρθε μετά.Και ζεστάθηκαν και τα πόδια μου και το μυαλό μου και γέμισα αγκαλιές, τρυφεράδα και γλυκόλογα.Και κοιμήθηκα.Αλλά σήμερα νυστάζω πολύ.
Και τώρα ακούω Τζόνι Κας.Πριν έπαιζε Crippled Black Phoenix που μου αρέσουν πολύ.
Έχω πολλά να κάνω και πρέπει να ξεκινήσω..Ο χρόνος μετράει από τώρα.Πρώτο μου πρεζεντέισον σήμερα.Γουις μι λακ!
Οι Χατζηφραγκετα λένε "Αν γούσταρες το Νοτινγκ Χιλ και τον Τιτανικό, ή φρεντουτσίνο πίνεις ή κάργα Γαλλικό". Και το Νότινγκ Χιλ γούσταρα, και τον Τιτανικό! Φρεντουτσίνο δεν πίνω, πίνω όμως γαλλικό. Τώρα όχι.Είπαμε Νες.Άθλιο Νες.
Καλημέρες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: