Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Μύρισε καλοκαίρι

Σίγουρα όχι από τις θερμοκρασίες ούτε από την λιακάδα..
Τα παίρνω από την αρχή.
Χθες, ήταν Πέμπτη.Κανονική, αγχώδης, όχι από τις καλές μέρες.Ξεκίνησε με την πρώτη μου σαβούρα στο χιόνι με το ποδήλατο (να 'ναι καλά το μπαλετάκι και η "καποια" ευλιγισία των ποδιών μου και δεν είχαμε άλλα), συνεχίστηκε με μάθημα, και έδειχνε να ολοκληρώνεται με το Borrel στο GEWIS.
Εδώ κάνω μια παρένθεση να εξηγήσω τι είναι τα μπόρελ.Κάθε Πέμπτη , οι φοιτητικοί σύλλογοι κάθε τμήματος 16.30-19.00 κανουν κάτι σαν παρτομάζωμα και πίνουν φτηνή μπύρα.Οι Ολλανδοί και πολλοί ξένοι για κάποιο λόγο δεν χάνουν αυτό το ιβέντ.Εγώ βαριέμαι συνήθως.
Τέλος παρένθεσης.
Εχθές η βαρεμάρα μου ήταν σε πολύ ανεβασμένα επίπεδα.Δεν ήθελα να γυρίσω σπίτι, δεν ήθελα να διαβάσω, δεν ήθελα τίποτα και πήγα στο μπόρελ.Ήταν και οι άλλοι εκεί, σκοτώσαμε μια ώρα.
Τεσπα.Ξεφευγω από το θέμα.Γυρνόντας σπίτι βαρίομουν ακόμα, και είπα να μαγειρέψω για να περάσει η ώρα.Από τη βαρεμάρα μου δεν ήξερα τι να μαγειρέψω , κι έτσι μιλώντας με τον μπαμπά μου ήρθαν στο μυαλό τα αυγά με την ντομάτα που λατρεύει , και αποφάσισα να τα φτιάξω.Ζήτησα τα τιπς, και ορίστε:

(για ένα άτομο)
2 αυγα
1 ντομάτα μεγάλη ή 2 μικρές
1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη
αλάτι, πιπέρι
2 κουταλιές της σούπας λάδι
ψωμί
φέτα ή ανθότυρο (αμα θέτε)

-Ρίχνουμε το λαδάκι στο τηγάνι να ζεσταθεί λίγο, και μετα την ντομάτα που την έχουμε τρίψει πιο πριν στον τρίφτη μας και την έχουμε ανακατέψει με τη ζαχαρίτσα.
-Την αφήνουμε να βράσει λίγο με το λαδάκι, για 10 λεπτάκια περίπου μεχρι να πιει το ζουμάκι της.
-Χτυπάμε τα αυγά, ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι στο μείγμα και τα ρίχνουμε μέσα στη ντομάτα.
-Ανακατεύουμε μέχρι να ψηθεί το αυγό, και σερβίρουμε σε ένα πιάτο.
-Αμα θέλουμε ρίχνουμε από πάνω λίγη φέτα ή ανθότυρο, και απολαμβάνουμε με πολύ ψωμί.

Όταν το έφτιαχνα , μύριζε καλοκαίρι..Κρήτη, στο χωριό..15 αύγουστο..Μόλις ερχόντουσαν οι γονείς μου..Η γιαγιά η Ελένη, έφτιαχνε αυτή τη λιχουδιά για τον μπαμπά μου που τρελαινόταν. Και την κάναμε ταράτσα..
Και χθες, μέσα στην παγωνιά, τη μιζέρια και τη βαρεμάρα, ήρθε η μυρωδιά του φαγητού αυτού και με έφτιαξε απεριορίστως!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: