Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

πλειλιστα

  1. Pearl Jam-Black
  2. Tom Yorke-And it rained all night
  3. Tom Waits-Ol'55
  4. Nick Cave and The Bad Seeds-Love Letter
  5. Tom Waits-I'm your late night evening prostitute
  6. Tori Amos -Angie
  7. Simon&Garfunkel-Sound of Silence
  8. Tori Amos-Thank you
  9. Tori Amos-Cool on your island
  10. Nick Cave and The Bad Seeds-The Mercy Seat
  11. Radiohead-Fog
  12. Sleepin pillow -Once
  13. Nick Cave and The Bad Seeds-The Singer
  14. Nick Cave and The Bad Seeds-Still in Love
  15. Nirvana-Where did you sleep last night
  16. She & Him-You really got a hold on me
  17. Sleepin Pillow-Masterpiece
  18. Jeff Buckley-Lover you should've come over
  19. Leonard Cohen-Sisters of Mercy
  20. Sleepin Pillow-Pathetic
Και άνοιξα το γιουτιούμπ πιο νωρίς και είδα ένα ακουστικό βιντεάκι που δεν θα πω ποιο είναι γιατί δεν γουσταρω τώρα και μου ήρθε όρεξη για μουσική με ακουστικά και τίποτα άλλο.Και έβαλα κι ένα ποτήρι νερό (όχι κρασί όπως θα περίμενε κάθε λογικός άνθρωπος) και έφτιαξα την παραπάνω λίστα και άρχισα να απολαμβάνω..
Η μουσική έχει αυτή την ιδιότητα πάνω μου (και προφανώς και σε πολύ κόσμο ακόμα) που δεν μπορώ να την εξηγήσω.Με κάνει να αισθάνομαι.Με όλη τη σημασία της λέξης.Και με όλο μου το είναι.Νιώθω να περνάει σε όλο μου το σώμα και να κυριεύει κάθε κύτταρό μου.Από τις άκρες των δαχτύλων μου μέχρι το στομάχι μου.Αυτό το συναίσθημα νομίζω το ένιωσα πρώτη φορά ακούγοντας το Shine On (you crazy diamond) (Pts 1-5) και από τότε είναι στανταράκι.Το συναίσθημα αυτό..
Η μελωδία.Οι στίχοι.Από το όποιο τραγούδι επιθυμώ να ακούσω την εκάστοτε στιγμή..
Έτσι πάει.Το βράδυ μου έγινε υπέροχο..Απλά με 20 τραγούδια..όμορφα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: