Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Τελευταία Κυριακή

Για φέτος στο Αιντχόβεν.Ο καιρός σαν κάπως να έφτιαξε, δεν θυμίζει χειμώνα, και αύριο λέει 30αρι θα έχουμε κι εμείς..Έτοιμη για διάβασμα και εκπλήρωση των τελευταίων υποχρεώσεων.Έτοιμη για μετακόμιση και αποχωρισμούς. Το ότι θα γυρίσω για 2 μήνες Ελλάδα με κάνει χαρούμενη.Ήδη προγραμμάτισα το Σάββατο με το αδέρφι μου.Εξάρχεια καφές-τάβλι. Και μια βόλτα από τη Σύρο ίσως το επόμενο ΣΚ να δω επιτέλους την Ε. γιατί αμαν πια, δε μπορώ άλλο σκάιπ με αυτούς που αγαπώ.
Έρχεται στο μυαλό μου ο Π. (θα μου λείπεις.Που δεν θα μένουμε μαζί , που δεν θα μου γκρινιάζεις, αλλά μου λείπεις έτσι κι αλλιώς αφού δεν είμαστε μαζί).Μετακομίζει κι αυτός, φεύγει κι αυτός για Ελλάδα, πάει στην καινούρια αγαπημένη του, ζηλεύω κάπως, αλλά όχι και τόσο τελικά.Δεν λέω πως δεν με ενοχλεί, αλλά νταξ.Περίμενα φρίκη τρελή να έχω φάει.ΟΚ.Πάμε παρακάτω.

ICT Architectures έχει το μενού σήμερα και μακαρόνια.
Και μια νέα βδομάδα θα ξεκινήσει μέσα στην οποία θα αλλάξω σπίτι, θα δώσω μαθήματα, θα παραδώσω εργασία, θα γίνω 26.
Αντε γεια και μια ελιά χωρίατικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: