Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ταραμάς και κιμάς

Άσχετος τίτλος, άσχετο ποστ, θέλω να γράψω κάτι , δεν έχω να πω και πολλά, αλλά είμαι σε κέφια όπως και να το κάνουμε.Και αρκεί κάτι μικρό μικρό, για να στα γυρίσει όλα τούμπα.Προχθές ο Π. είπε "Τι έχεις..Είσαι σαν χαμένο.." - "Ερώτηση είναι αυτή;" -"Χαζούλι, εδώ είμαι.." -"Εμ δεν είσαι" (ήθελα να πω, αλλά δεν είπα, γιατί δεν με νοιάζει και τόσο πλέον.Βαρέθηκα λέμε.).Ναι.Δίκιο είχε παραδόξως.Ήμουν στον κόσμο μου και σαν χαμένη. Πήγα στο μπάρμπεκιου που έγινε εδώ δίπλα, έψαχνα κανα τέταρτο πιάτο πλαστικό με απόγνωση.Τελικά βρήκα "ένα" το οποίο είχε άλλα 8 από κάτω, αλλά εγώ δεν το πρόσεξα καν..Επικές στιγμές.Εν πάση περιπτώση. Κακιά μέρα ήταν, με αναμνήσεις, ένταση, ξημέρωσε το Σάββατο όμως,καλή διάθεση από το πρωί, ζέστη, ήλιος και κάτι τοσοδούλι στις 10 το βράδυ και η Μαργαρίτα γελάει σαν χαζή από χθες..Αυτά.

Νέα παράγραφος, νέο θέμα. Άγχος με τα μαθήματα.Ακόμα να καταφέρω να συγκεντρωθώ απόλυτα,τώρα μόλις πιω τον καφέ μου θα ξεκινήσω σοβαρή δουλειά.Μπορώ νομίζω.Και πρέπει.Για να μη με πάρει ο διάολος.

Αχταρμάς οι σκέψεις και το κεφάλι αλλά προς το παρόν καλός αχταρμάς και μας κρατάει και όρθιους εδώ στην Αιντχόφα. Ήρθε και το καλοκαίρι, πλησιάζουν και οι διακοπές, ε..και να μην την παλεύω μωρέ καμιά φορά δεν πειράζει και τόσο.Είναι και η Ε. πάντα ονλάιν και κάνουμε υστερίες η μία στην άλλη και γουστάρουμε!
Καλή Κυριακή λοιπόν κόσμε.Καλή διάθεση, υπερένταση και κέφια.Ελπίζω και σε άμεση συγκέντρωση..

Δεν υπάρχουν σχόλια: