Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Black Heart Procession live @ Eindhoven

Τους Black Heart Procession τους έμαθα πριν 2-3 χρόνια, χάρη στον φίλο μου τον Κ. O K. είχε μια εκπομπή ραδιοφωνική μαζί με 2 ακόμα φίλους του.Μου είχε πει να ακούσω ένα βράδυ και μου άρεσαν γιατί έβαζαν όμορφες μουσικές.Leonard Cohen, Nick Cave, Tom Waits, κι όλα τα συναφή..Οπότε τους ξανάκουσα.Και ήταν Τρίτη βράδυ νομίζω και μπήκε το "The letter".Και ο έρωτας ήταν ακαριαίος.
Όταν λοιπόν είδα ότι 1η Ιουνίου τα 2 παλικαράκια από την Καλιφόρνια θα ερχόντουσαν στην Αιντχόφα μας, χάρηκα πολύ και δεν συζητούσα το ότι θα πάω.Η Θ. ήθελε κι εκείνη, τους αγαπά ομοίως, αλλά έφυγε τελικά οπότε μόνη μου κίνησα για το Effenaar. Και πήγα.Ένα άδειο λάιβ (όπως τα πιο πολλά εδώ) να σε πιάνει η ψυχή σου.Μετά βίας 50 άτομα. Κάθισα όμως μπροστά μπροστά και ήμουν έτοιμη για ανατριχίλες. Support παίξανε οι DuffHues. Συμπαθητικοί.Μια κοπέλα στα τύμπανα και ένας τυπάς κιθάρα-φωνή.Ενδιαφέρον, αλλά βαρέθηκα λίγο και ανυπομονούσα για τους BHP.
Υπέροχοι ήταν..Πλήκτρα υπέροχα, φωνή μαγευτική..Ακουστικά όλα, ατμόσφαιρα ανατριχιαστική.Και παίξαν πολύ πράμα..Ξεκίνησαν με Stitched to my heart και πάθαμε ένα λαλα..Όταν μπήκε το Even thieves couldn't lie δε, εγώ τα έμπηξα.Στο Blue tears επίσης, στο the letter,στο 'till we have to say goodbye.Γενικά πλάνταξα.Τα ανκόρ ήταν πανέμορφα.Κιθάρα φωνή.Your church is red, Guess I'll forget you, Ι know your ways και τα ρέστα μου..
Υπέροχο βράδυ..Δεν μετάνιωσα που πήγα μόνη, αν και ένα κοριτσάκι φιλεναδάκι μου έλειπε πολύ και ήξερα ότι αν ήταν παρέα θα ήταν όλο ακόμα πιο τέλειο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: