Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

φ->(ψ->φ)

Δεν ειναι ωραιες μερες οι τελευταιες...Εχω σιχαθει την Λεσχη.Αλλα δε μπορω να διαβασω πουθενα αλλου.Εχω σιχαθει το διαβασμα.Αλλα δεν υπαρχει αλλος τροπος να παρω πτυχιο.Εχω σιχαθει εμενα που μιζεριαζω με το παραμικρο..Με ανεχομαι ομως και ελπιζω να την βγαλω καθαρη.
Ειμαι στη Λεσχη λοιπον, και κανω διαλλειμα.Γραφω στις 7 , εχω κανει το ανθρωπινως δυνατον με ενα μαθημα το οποιο επιασα πρωτη φορα στα χερια μου πριν 5 μερες.Ασχετη νιωθω.Αλλα θα το παλεψω γιατι μπορει και να ειναι η τυχερη μου μερα.Αν περασω κερναω μπυρες.
Θελω να τελειωσει η εξεταστικη, να φυγουν τα μαθηματα ολα..Να παω μπαλετο, να χορευω..Να νιωσω παλι το σωμα μου..Εχω πολυ καιρο να νιωσω το σωμα μου..Και ειναι μαλακια.Το εχω κακομεταχειριστει πολυ τα τελευταια χρονια, και τωρα που εχω αρχισει να το αγαπω παλι, θελω να το νιωσω...Θελω να πονανε τα ποδια μου απο το μπαλετο, και να ματωνουν τα δαχτυλα μου απο τις pointes.
Θελω..
Πολλα θελω τωρα που το σκεφτομαι.Το θεμα ειναι βεβαια τι μπορω να εχω απο ολα αυτα που θελω..Ξεκιναω με κατι απλο.Ηρεμια.
Η Ελενη θα φυγει μετα τα χριστουγεννα απο το σπιτι.Περασε στα Γιαννενα και θα παει.ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ????Μου φαινεται απιστευτο,δεν μπορω καν να το σκεφτω πως θα ειναι.Ελπιζω να ειναι απλα.Αλλα δεν το πολυπιστευω.

ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ?Χρειαζομαι δουλεια.Αλλα προυποθεση για να βρω δουλεια ειναι να τελειωσω τη σχολη.Και μεταπτυχιακο που ηθελα?Πως θα γινουν ολα;
Γιατι ειναι ενα βουνο μπροστα μου;Πως το περνανε;Πως φτανεις στην κοτυφη για να αρχισεις να κατεβαινεις;
ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Υ.Γ:Τι ωραια που τα ειπε η Αλεκα χθες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: