Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΡΙΑ(ακαταλληλο για κεφατους!δεν θα ειναι πια, μετα απο την αναγνωση)

Τον τελευταιο καιρο νιωθω οτι μιζεριαζω παρα πολυ.Και δεν μου αρεσει καθολου να γινεται αυτο.Ολο γκρινια ειμαι ομως.Και κοιταω τι μου φταιει.Το θελει το ψαξιμο του.
Το καλο ειναι οτι το φαι δεν αποτελει πλεον μερος της μιζεριας αυτης.Βασικο.Και ωραιο.Με κανει και αισθανομαι καλα πολλες φορες.Αμα το σκεφτω.Γιατι περα απο το μιζεριασμα και τη γκρινια εχω και εναν αρνητισμο στο να σκεφτομαι τα ομορφα.ΑΑΑΑ.
Η εξεταστικη φταιει αραγε;Απο τον Μαιο διαβαζω καθημερινα πολυ.Με διαλειμα 3 εβδομαδων για διακοπες.Που μου φανηκαν τοσο μα τοσο συντομες.Και κοντευει ο Οκτωβρης.Και δεν περασα ολα μου τα μαθηματα..Αρα μεχρι τον Φλεβαρη θα ειμαι φοιτητρια.Αυτο με κουραζει προσθετα.Αν και απο μια πιο αισιοδοξη οπτικη μου αρεσει.Σκεφτομαι οτι το τελευαταιο εξαμηνο μου στην ΑΣΟΕΕ δεν θα δουλευω και θα μπορω να ειμαι κανονικη φοιτητρια.Τωρα που το σκεφτομαι 6 χρονια εκει μεσα μονο στο 2ο ετος εζησα λιγο αυτο το "φοιτητικο"..και λιγο στο 3ο..Ολο δουλευα ή κατι αλλο εκανα..
Τεσπα.Ηθελα να καταληξω στο οτι εχω κουραστει.Και ολο γκρινια ειμαι.Και εχω και αγχος και οι ορμονες μου κανουν παρτυ.Και δεν ξερω καν γιατι τα λεω αυτα εδω.Γιατι τα γραφω.Ενα ακομη ποστ χωρις λογο υπαρξης κυριες και κυριοι.Αλλα και τι με νοιαζει;
Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι για τις επομενες 6 ωρες θα πρεπει να διαβαζω Διαχειριση Εργων Πληροφορικης.Και δεν μου αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ η προοπτικη τουτη.Βεβαια δεν μου αρεσει και η προοπτικη του να μην το περασω, οποτε θα το βουλωσω και θα παω για διαβασμα.Κι αφου απλωσα και διαδικτυακα την μιζερια μου σας αφηνω..Οποιος αγνοησε την συμβουλη και διαβασε το ποστ, καλα να παθει..

2 σχόλια:

Rizobreaker είπε...

Αγαπητή Μαργαρίτα θα σου πω τα δικά μου που είναι χειρότερα...

Χρωστάω 2 μαθήματα (θεωρίες) για πτυχίο! Σε λίγες μέρες τελειώνω την πρακτική και παρουσιάζω την πτυχιακή.
Είμαι 15ο εξάμηνο πλέον!!!! Ναι καλά διάβασες...
Έδωσα και τις 2 θεωρίες τώρα. Στην πρώτη, ο καθηγηταράς μας, έβαλε 5 θέματα και μας άφησε 1 ώρα και 10 λεπτά να γράψουμε... Γέμισα το 4σέλιδο και πήρα 2.8! Δυο φίλοι που είχαν παρακολουθήσει και το μάθημα πήραν 1.7 και 3...
Στο άλλο μάθημα, ο καθηγηταράς με έκοψε πάλι με 3, όπως και το καλοκαίρι (έγραψα τα 2 από τα 3 θέματα)... Είναι το μάθημα που σου έλεγα με τον προγραμματισμό Μικροϋπολογιστών...
Και το Νοέμβρη θα πάω στρατό...
Τι λες? Θα πάρω ποτέ το κωλοπτυχίο??

margkw είπε...

Χμ..Δεν γνωριζω αγαπητε μου..Εισαι ομως σε καλο δρομο κι εσυ..¨:)κουραγιο