Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

31 πραγματα που μου αρεσουν μαζι σου

  1. Μου αρέσει να ανοίγω τα μάτια μου και να είσαι η πρώτη εικόνα κάθε πρωί
  2. Μου αρέσει να τρώμε μαζί πρωινό
  3. Μου αρέσει να τρώμε μαζί γενικά και να μου λες ότι δεν θα χοντρύνω όταν με παίρνει από κάτω
  4. Μου αρέσει να κάνουμε βόλτες μαζί, χωρίς να έχουμε κάπου να πάμε
  5. Μου αρέσει να ακούμε μουσική στο αυτοκίνητό σου
  6. Μου αρέσει να με λες τσαπατσούλα και να με μαλώνεις όταν λερώνομαι
  7. Μου αρέσει να μαγειρεύω για σένα
  8. Μου αρέσει να βλέπουμε "Φιλαράκια" αγκαλιά και να χαζογελάμε
  9. Μου αρέσει να μας παίρνει ο ύπνος αγκαλιά στον καναπέ
  10. Μου αρέσει να μου μιλάς
  11. Μου αρέσει να πηγαίνουμε σινεμά
  12. Μου αρέσει να πηγαίνουμε για μπύρα και Σουρωτή
  13. Μου αρέσει να κάθομαι στην αγκαλιά σου και να τρώμε παγωτό από το ίδιο μπολάκι
  14. Μου αρέσει να είναι η ώρα περασμένη και να ψάχνουμε ψιλικατζίδικο ανοιχτό για να πάρω γάλα
  15. Μου αρέσει να με πειράζεις όταν λέω χαζομάρες
  16. Μου αρέσει να με λες πιτσιρίκι σου
  17. Μου αρέσει να διαβάζουμε μαζί στη Λέσχη.Σε απέναντι τραπέζια.
  18. Μου αρέσει να βγάζουμε φωτογραφίες
  19. Μου αρέσει να κοιμόμαστε μαζί και να κουλουριάζομαι στην αγκαλιά σου
  20. Μου αρέσει που όσες φορές κι αν ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας πάντα με φιλάς
  21. Μου αρέσει να μου γκρινιάζεις
  22. Μου αρέσει να χτυπάει το τηλέφωνό μου και να αναβοσβήνει το όνομά σου στην οθόνη
  23. Μου αρέσει να με αγκαλιάζεις
  24. Μου αρέσει να με φιλάς
  25. Μου αρέσει να βλέπουμε μαζί αγώνες (κι ας χάνει πάντα ο Παναθηναϊκός όταν βλέπουμε μαζί)
  26. Μου αρέσει να μαλώνουμε
  27. Μου αρέσει να με ρωτάς επίμονα για τα πάντα
  28. Μου αρέσει να κολυμπάμε μαζί
  29. Μου αρέσει όπως μου κρατάς το χέρι
  30. Μου αρέσει όπως λες το όνομά μου
  31. Μου αρέσει που είμαστε μαζί

2 σχόλια:

Unknown είπε...

αχ τί ωραία ρεε...
ρομαντικό ποστ. μου άρεσε! <3 <3

Rizobreaker είπε...

Πολύ καλό...
Μακάρι να νοιώθαμε όλοι έτσι...