Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑΣ

Η ωρα εχει παει 9:30.Χουζουρευω ηδη κανα τεταρτο.Ησυχια στο σπιτι.Η μαμα μου ετοιμαζεται να παει στο μαγαζι.Ακουω κατι "χριτσι χριτσι" και γυρναω το κεφαλι μου.Πανω που αναρωτιομουν αν ειναι ο αερας ή η αφισα του Bob Marley που ειναι ετοιμη να πεσει εντελως, βλεπω ενα αηδιαστικο ,γλυστερο, πελωριο τερας να ξεπροβαλλει μεσα απο μια σακουλα ZARA που ειχα πισω απο την πορτα μου...

katsarida eleini kai trisathlia

Ορθια πια, της πεταω την μια σαγιοναρα μου και αυτη δεν καταλαβαινει ΧΡΙΣΤΟ!Αρχιζω να φωναζω "ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ..Γρηγορα!!!!" ..Η φανταστικη μητερα πιανει το νοημα, καταφτανει με το τεζα, αλλα ουσα περισσοτερο φοβιτσιαρα απο μενα απλως μου το δινει, μου κλεινει την πορτα και μου λεει "ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΨΕΚΑΣΕ ΤΗΝ"..
Δεν τα πολυλογω..Η πορνη η κατσαριδα βγηκε μεσα απο τη χαραμαδα αποο το δωματιο μου και αρχισε να τρεχει πανω στον τοιχο!Της πεταω την εναπομεινουσα σαγιοναρα μου, πεφτει κατω και χωνεται στο δωματιο της αδερφης μου (η οποια ΕΥΤΥΧΩΣ απουσιαζει-αλλιως θα ειχαμε εμφραγματα)..Μπαινουμε κι εκει, την ψεκαζουμε, τη ξαναψεκαζουμε, την στριμοχνουμε, ξανα ψεκασμα..Ε ζαλιστικε!!!Εν το μεταξυ ειχα αρπαξει παλι την σαγιοναρουλα μου την δεξια..Και την πατησα ανελειτα!ΤΗΝ ΞΕΚΟΙΛΙΑΣΑ!ΜΕ ΜΙΣΟΣ!!!!!

Ας προσεχε..

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ!!!!Οποια κατσαριδα ξαναμπει εδω μεσα, θα εχει ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!

3 σχόλια:

Low Inertia είπε...

Πω πω μισος για το ζωντανο...

YO!Reeka's είπε...

δηλαδή καλά που δεν έχετε όπλα στο σπίτι :)

Rizobreaker είπε...

Χεχε! Ααα ρε Μάργκω killer!!! :pp